Kun 8 uger i gravididiteten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AnnaKJ skriver:

Jeg vil foreslå at du enten Googler blodtryk, kigger sundheds trivsel eller i en basis Sygeplejebog. Der vil du finde at et normalt blodtryk ligger mellem 100-140/60-100.

Jeg arbejder med det til daglig så jeg ved hvad et normalt BT ligger på. Og har også lige Googles det og der står der fra 120

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

mmsoelberg

Omsorgsgiver skriver:

Hendes BT er faktisk for lavt så det et meget muligt at det et der der gør hende svimmel. Til ts. Jeg synes du skal kontakte din læge for at få tjekket op på dit BT.

Nu må jeg spørge :-) beklager det ikke har noget med emnet at gøre, men hvad står ts for ? ;-) 

Anmeld

30. maj 2014

AnnaK89

Omsorgsgiver skriver:

Jeg arbejder med det til daglig så jeg ved hvad et normalt BT ligger på. Og har også lige Googles det og der står der fra 120

Jeg sidder skam også med det til dagligt.
Desuden så ligger mit eget på 110/70 hvilket er et perfekt blodtryk ifølge min egen læge.

Anmeld

30. maj 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
mmsoelberg skriver:

Nu må jeg spørge :-) beklager det ikke har noget med emnet at gøre, men hvad står ts for ? ;-) 

Trådstarter

Anmeld

30. maj 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnnaKJ skriver:

Jeg sidder skam også med det til dagligt.
Desuden så ligger mit eget på 110/70 hvilket er et perfekt blodtryk ifølge min egen læge.

Hmm... Vi bliver ikke enige 

Anmeld

30. maj 2014

Summer2014baby

Jeg ved ikke hvad et normalt bt ligger på. Sundheds guiden siger 120/80 det er også ligemeget. Jeg kan jo nok ikke gøre så meget ved det.

Er der nogen af her der har nogen fif til kvalmen og trætheden?

Anmeld

30. maj 2014

L&V

Summer2014baby skriver:

Jeg ved ikke hvad et normalt bt ligger på. Sundheds guiden siger 120/80 det er også ligemeget. Jeg kan jo nok ikke gøre så meget ved det.

Er der nogen af her der har nogen fif til kvalmen og trætheden?

Mandler og seaband. Små slurker vand. Mariekiks inden du står ud af sengen. Trætheden forsvinder lidt igen. Men hvis det er meget slemt så få tjekket din blodprocent

Anmeld

30. maj 2014

Wik

Jeg tror du må slappe så meget af du kab få lov til og simpelthen tage den med ro til du kommer i bedring. Der er ingen alarm klokker der ringer ved mig ved det du skriver, så tænker at det er varmen og graviditeten der genere dig. 

Og jeg har været gravid tre gange med forskellige gener.

Det med svimmelhed er rigtig ubehageligt så kan sagtens forstå dig, lig dig eller sæt dig når det kommer, og selvom du har kvalme så spis spis spis bare en smule, melon, brød eller andet synes jeg hjælper. Hvis du ikke spiser ret meget kan dit blodsukker jo svinge meget og det bliver de fleste meget dårlige af, bland andet svimmelhed, træthed og generelt utilpas. Som en anden skriver kan det vende når dit HCG niveau falder og der er ikke mere end en 3-4 uger til nu, så krydser fingre for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.