Giraffen skriver:
det lyder til, at du gerne vil have jobbet
og det kan jeg godt forstå!
Hvis jeg var dig (er selv mor, kandidatstuderende og med to studijobs og en mand, der arbejder 50 timer om ugen), så ville jeg tage jobbet.
Men jeg ville få timetallet ned på max 30-35 timer om ugen (det vigtigste er at du får en fod indenfor)
Og så ville jeg få forlænget min bachelor, så du har længere tid til at skrive den.
Derudover kan I overveje at opprioritere netværk (fx en fast bedsteforældre dag) og evt. lidt rengøringshjælp (så går tiden fra børnene ikke til ligegyldig støvsugning)
Måske kan kæresten tage lidt barsel? og ellers kan I jo gemme det til børnene er lidt større og nyde tiden der 
Det ku sgu også være smart hvis fx en bedsteforældre ku tage barslen! jeg har et ubeskriveligt tæt bånd til min farmor i dag, fordi hun passede mig så meget da jeg var spæd (min mor læste også)
Heldigvis er det muligt at få jobbet lidt ned i tid - men det vil også være nødvendigt, når jeg skal skrive BA! Jeg kan desværre ikke forlænge mit studie mere, da jeg ikke har mere SU! Lige nu bruger jeg mine fødselsklip - er derfor, at jeg ikke har klip til at holde barsel for. Og som studerende har man ingen rettigheder mht barsel, så jeg kan ikke gemme noget til senere. Det er én af grundene til, at jeg er i tvivl om jobbet - at jeg ikke senere har mulighed for at holde fri, så jeg kan være sammen med mine børn. Min mand er også studerende, så han har heller ikke ret til barsel senere. Men jobbet passer så godt til mig og vil selvfølgelig betyde meget for os økonomisk...åh hvor jeg synes det er svært! Heldigvis har vi et godt netværk - både min søster og forældre bor i samme by, så de hjælper meget!
Anmeld