Gravid på cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg cyklede også hele min første graviditet. Havde veninder der var lidt forarget over det (hvad nu hvis jeg væltede), men fortsatte nu alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er idag 36+3 og cykler jævnligt +10 km når jeg vil besøge mine forældre eller svigerfamilien  

Desuden cykler jeg hvergang jeg skal et eller andet, da det giver færre plukveer end at gå og jeg ingen bil har. - Så har heller ikke ligefrem planer om at stoppe med at cykle før jeg får veer 

Anmeld

29. maj 2014

mrhl

Cyklede hele graviditeten og specielt til sidst, fordi jeg fik røv mange plukkeveer når jeg gik, så skulle holde pause hele tiden (var ved at blive sindssyg!).... Fik også plukkeveer når jeg cyklede, men der behøvede jeg ikke stoppe op, men kunne bare holde pause med at træde i pedalerne :-)
Så cykl du bare!

Anmeld

29. maj 2014

NessaXenia

Jeg cykler fra 6:30-15 på arbejdet. Hjemmeplejen. Skal gå fra 3 uger før termin og skal cykle helt derfrem..

Anmeld

29. maj 2014

B&J

du cykler da bare der ud af

Anmeld

29. maj 2014

Lullaby

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Ville lige høre om nogle af jer cykler/har cyklet under graviditeten? Og hvor langt henne i har været? 

Eller er det er no-go? 

Cyklede lige indtil dagen hvor jeg gik igang. :-) 

Anmeld

29. maj 2014

Bell'star

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Ville lige høre om nogle af jer cykler/har cyklet under graviditeten? Og hvor langt henne i har været? 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede også hele min graviditet igennem, den sidste gang til mit sidste jordemoderbesøg, der var jeg 40+4 og jeg stoppede kun der fordi min nøgle knækkede I låsen da jeg skulle låse den op og cykle hjem fra jordemoderen, ellers var jeg fortsat de næste par dage også (fødte 41+3)

Anmeld

29. maj 2014

Vivienne

Hvor er I seje 

Jeg cyklede så også til svømning imorges

Anmeld

29. maj 2014

Anonymo

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Eller er det er no-go? 

Har både løbet, gået langt, cyklet og redet i hele min graviditet. Der skete ingenting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.