Gravid på cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.165 visninger
18 svar
7 synes godt om
28. maj 2014

Vivienne

Hej piger, 

Ville lige høre om nogle af jer cykler/har cyklet under graviditeten? Og hvor langt henne i har været? 

Eller er det er no-go? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

tarkoflen

Jeg cyklede hele min graviditet og en af mine tidligere kolleger cyklede hver dag frem og tilbage til job og der var 15 km hver vej og ret mange bakker og ja hun gik fra en måned før hun fødte. Hun cyklede ikke den sidst dag, men det var kun fordi hun ikke kunne have kagen på cyklen

Så med mindre din krop siger fra, så giv du den bare gas på cyklen!

Anmeld

28. maj 2014

M (:

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Ville lige høre om nogle af jer cykler/har cyklet under graviditeten? Og hvor langt henne i har været? 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede hele min graviditet uden problemer (: 

Anmeld

28. maj 2014

Chili

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede hele min graviditet, men væltede i uge 37!
Derefter låste min mand min cykel med ekstra lås så jeg ikke kunne cykle...

Anmeld

28. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Cykler hver eneste dag til og fra arbejde + til og fra dagplejen med knægten i cykeltrailer  

giv den gas! Motion er sundt under graviditet 

Anmeld

28. maj 2014

L&V

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede hverdag i hele min første graviditet. Det var godt for min bækkenløsning og ja så havde jeg ingen bil

Anmeld

28. maj 2014

modesty

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede til dagen før jeg gik i fødsel. 

Synes det er en skøn måde at få bevæget kroppen på helt til det sidste, uden at man belaster bækken lige så meget som ved at gå.

Anmeld

28. maj 2014

Papillon

Jeg har også cyklet det meste af graviditeten. Sidste gang var for en uge eller to siden (uge 35-36). Kan sikkert stadig, men har ikke lyst mere, da det giver ufatteligt mange plukveer på nuværende tidspunkt

Anmeld

28. maj 2014

Isabella_mor

Vivienne skriver:

Hej piger, 

Eller er det er no-go? 

Jeg cyklede faktisk hele tiden, det var mindre smertefuldt for mig at cykle end at gå. Og jeg cyklede op til en uge inden jeg fødte. 

Anmeld

29. maj 2014

Hugoline.

Jeg cyklede under hele min graviditet, og jeg cyklede da også til/fra hindeløsning, hvor jeg fødte dagen efter.

Jeg overvejede endda at tage cyklen med veer i stedet for taxa, men det blev hurtigt droppet da jeg opdagede hvad veer var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.