Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Go'morgen Gode råd til lækre mandpakke(r) til manden? de må gerne være forholdvis sunde og lækre hvad giver i jeres mand med ?det skal mætte længe men os kunne give et vægttab stille og roligt
Go'morgen Gode råd til lækre mandpakke(r) til manden? de må gerne være forholdvis sunde og lækre hvad giver i jeres mand med ?det skal mætte længe men os kunne give et vægttab stille og roligt
Da jeg boede sammen med min datters far lavede jeg diverse sandwich til ham eller en lækker kyllinge salat Og nødder eller italienske små kødboller som snacks.
her vil han helst ikke undvære hans rugbrød :s
så nogle lækre ting der indebær rundbrød
Anonym skriver: her vil han helst ikke undvære hans rugbrød :s så nogle lækre ting der indebær rundbrød
Du kan jo lave en lækker tun salat og komme på hans rugbrød Eller noget kylling pålæg med salat og agurk på.
han vil ikke undvære hans mary, er der ikke en sundere måde ?
Anonym skriver: han vil ikke undvære hans mary, er der ikke en sundere måde ?
Undvære hans mary?
Kyllinge pålæg med salat og agurk er da sundt.
liten-mamma skriver: Undvære hans mary? Kyllinge pålæg med salat og agurk er da sundt.
Anonym skriver: han kan ikke undvære hans mayonnaise ..
han kan ikke undvære hans mayonnaise ..
Tror du bliver nødt til at fortælle ham at han nok skal springe mayo over hvis han vil tabe sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128