Smerter i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

Sunsmile

Vivienne skriver:

Hej piger,

(19+4) Jeg har hele dagen haft smerter i maven. Det er ligesom korte (kniv)stik på forskellige steder af maven - både nederst og øverst og i siderne. Og de kommer i intervaller.

Har I oplevet lignende?

Det er min første graviditet, så jeg ved ikke om det er sådan det skal være...

Tror ikke det er plukveer, for maven trækker sig ikke sammen (som jeg fik det forklaret).

Venter spændt på svar

Hej igen.

Hvordan går det med maven? Håber alt er iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Vivienne

Kære piger,

Hvad skulle en førstegangsfødende som mig gøre uden jer? Som i øvrigt ikke har nogen veninder, der har børn, og der kunne komme med råd...

Tak for alle jeres indlæg og jeres interesse i hvordan det går med mig nu.

I er guld værd

Smertene forsvandt dagen efter. Kan stadig mærke stikene en gang imellem, men slet ikke så ofte som den dag.

Det kunne lyde som ligamentsmerter, ud fra det der link, som blev postet. Mange tak

Så har jeg kun 141 dage tilbage ca.

KH.

V.

Anmeld

28. maj 2014

Sunsmile

Vivienne skriver:

Kære piger,

Hvad skulle en førstegangsfødende som mig gøre uden jer? Som i øvrigt ikke har nogen veninder, der har børn, og der kunne komme med råd...

Tak for alle jeres indlæg og jeres interesse i hvordan det går med mig nu.

I er guld værd

Smertene forsvandt dagen efter. Kan stadig mærke stikene en gang imellem, men slet ikke så ofte som den dag.

Det kunne lyde som ligamentsmerter, ud fra det der link, som blev postet. Mange tak

Så har jeg kun 141 dage tilbage ca.

KH.

V.

Hvor er du sød, jeg vil altid gerne hjælpe hvis jeg kan

Men det er bare super dejligt at høre at du har det godt.

Anmeld

28. maj 2014

Clisolka

Vivienne skriver:

Hej piger,

(19+4) Jeg har hele dagen haft smerter i maven. Det er ligesom korte (kniv)stik på forskellige steder af maven - både nederst og øverst og i siderne. Og de kommer i intervaller.

Har I oplevet lignende?

Det er min første graviditet, så jeg ved ikke om det er sådan det skal være...

Tror ikke det er plukveer, for maven trækker sig ikke sammen (som jeg fik det forklaret).

Venter spændt på svar

Uh, det lyder som de ligamentsmerter jeg har haft i begge mine graviditeter  Her 2. gang var de dog værre end 1. gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.