Hvad skal jeres baby have på hjem fra sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2014

Mitlivsommooor

Ja som overskriften siger: 

Synes lige det kunne være spændende at se, da jeg snart går i panik, over ikke at have fundet det jeg synes vores lille gut skal have på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Sandratoft

Kyed skriver:

Synes lige det kunne være spændende at se, da jeg snart går i panik, over ikke at have fundet det jeg synes vores lille gut skal have på.

Det kommer frygtelig meget an på vejret Kan godt lige smide nogle billeder ind senere =)

Anmeld

25. maj 2014

Maja_4000

Regner med at det bare bliver en heldragt og tynd hue.. Og så måske en jakke eller et tæppe over, hvis det er køligt men satser da på at vejret er godt hehe

Anmeld

26. maj 2014

Mitlivsommooor

Måske folk har lyst til at vise billeder?

Anmeld

26. maj 2014

Morigen

Kyed skriver:

lige da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg at jeg har noget nede i skufferne, lidt brugt og lidt nyt 

Men så gik jeg ned og kiggede og mangler pludselig bodystockings i str 56 og andet tøj  Fordi det jeg har i forvejen er andre størrelser end lige til en nyfødt 

Og der er 2 uger til termin  troede lige jeg var godt med 

Anmeld

26. maj 2014

Mitlivsommooor

Morigen skriver:

lige da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg at jeg har noget nede i skufferne, lidt brugt og lidt nyt 

Men så gik jeg ned og kiggede og mangler pludselig bodystockings i str 56 og andet tøj  Fordi det jeg har i forvejen er andre størrelser end lige til en nyfødt 

Og der er 2 uger til termin  troede lige jeg var godt med 

Ja jeg har det lidt på samme måde, synes også jeg have købt så meget, men åbenbart ikke i de helt små størrelser.

Tror dog vi har fundet det han skal have på nu - sikke en dejlig følelse. 

Anmeld

26. maj 2014

Morigen

Kyed skriver:

Ja jeg har det lidt på samme måde, synes også jeg have købt så meget, men åbenbart ikke i de helt små størrelser.

Tror dog vi har fundet det han skal have på nu - sikke en dejlig følelse. 

jeg har lige bestilt nogle bodystockings over nettet i str. 56 og 62, min erfaring fra sidste gang var at folk kom med tøj i str 62 og 68.. Det kan han jo nok ikke passe fra starten af 

Anmeld

28. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Kyed skriver:

Regner med at hun bare får en body på (enten med lange eller korte ærmer afhængig af vejret). Og så nogle bukser, strømper og evt futter... 

Og så har farmoderen syet nogle lækre babytæpper vi kan pakke hende ind i + evt en cardigan hvis nu der er køligt.  

Men vi satser også på godt vejr. Hvis det er skidt må faderen lige ud og købe noget til turen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.