(august) (august) Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Christopher&Andreas

iln skriver:

<br /> <br /> Ja, de ved jo bedst de l&aelig;ger og jordem&oslash;dre.<br /> <br /> Jeg overvejede s&aring; kejsersnit fordi jeg bare er en pivskid (for at sige det rent ud), men m&aring; sige at jeg gl&aelig;der mig faktisk nu til at skulle opleve en &quot;almindelig&quot; f&oslash;dsel (hvis alt g&aring;r vel), selvom jeg ved det bliver h&aring;rdt.

kan kun sige af erfaring at det bedste er at f&oslash;de alm. jeg havde n&aelig;sten f&oslash;dt ham og kan huske det var en k&aelig;mpe sejr at ligge der og f&aring; at vide at nu var han snart ude indtil de stoppede og bestemte kejsersnit... jeg mangler i dag den der fornemmelse af at f&aring; ja rent ud sagt en fedtet l&aelig;kker baby op p&aring; maven og det er h&aring;rdt at have kejsersnit s&aring;r bagefter f&oslash;lte lidt jeg gik glip af min s&oslash;ns f&oslash;dsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

iln

gitte&christopher skriver:

kan kun sige af erfaring at det bedste er at f&oslash;de alm. jeg havde n&aelig;sten f&oslash;dt ham og kan huske det var en k&aelig;mpe sejr at ligge der og f&aring; at vide at nu var han snart ude indtil de stoppede og bestemte kejsersnit... jeg mangler i dag den der fornemmelse af at f&aring; ja rent ud sagt en fedtet l&aelig;kker baby op p&aring; maven og det er h&aring;rdt at have kejsersnit s&aring;r bagefter f&oslash;lte lidt jeg gik glip af min s&oslash;ns f&oslash;dsel

Jeg har prøvet... men kan desværre ikke tyde dit indlæg. Der er vist en korrekturfejl :-(

Anmeld

13. august 2009

Christopher&Andreas

iln skriver:

Jeg har prøvet... men kan desværre ikke tyde dit indlæg. Der er vist en korrekturfejl :-(

ja hovsa hvad er der lige sket der hehe nej kan godt forstå du ikke kan læse det....  i store træk skrev jeg bare at jeg i dag føler mig snyt for fødslen og at kejsersnit gør mere ondt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.