gitte&christopher skriver:
ja vi glæder os også helt vildt nu det er vores nr. 2 vi har christopher 17-07-07 så der bliver nok at se til... ja vi venter os en lillebror 1. gang ville vi heller ikke vide noget skidt pyt hvad det er bare ja som du siger sund og rask....
er det jeres 1.???
kan godt forstå du synes ventetiden er lang det er ikke menneskeligt at gå og ventepå hehe
ja gå ind i mødregrupper og 3.kvartal der er en gruppe der hedder termin i august der er vi der venter spændt og nogle har lige fået også
Det er vores den første ja... nu har vi begge ældre søskende, der har 2-3 børn hver, så vi glæder os da til at vi får vores egen lille trold.
Jeg har altid gerne ville have mit første barn så snart jeg var førdigudd. og vupti... blev færdigudd. i juni... så det er en drøm der går i opfyldelse. Kan også fornemme på min kæreste, at nu er tålmodigheden ved at slippe op... han vil gerne kunne holde sit barn, nusse om og være med i alle de oplevelser - jeg indtil videre kun har inde i maven.
Bliver da også spændende med nummer to. Hvordan den ældste tager det og se den måde de lige pludselig vokser på ved at blive storesøskend :-)
Anmeld