Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er I andre her i juni-gruppen også ved at være utålmodige?
Og hvordan går det med jer? Har babyerne det godt inde i hulerne? Og er der nogen, der allerede er smuttet ud af hulen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Der er i hvert fald én som er smuttet ud er du ikke med på facebook? Jeg er ikke rigtig utålmodig.. Men det er nok fordi jeg skal have pks, så jeg ved hvornår det senest er slut med at vente hehe
Der er i hvert fald én som er smuttet ud er du ikke med på facebook? Jeg er ikke rigtig utålmodig.. Men det er nok fordi jeg skal have pks, så jeg ved hvornår det senest er slut med at vente hehe
Nej er ikke med på fb. Vil du evt sende et link til gruppen derinde så jeg kan finde den?
Haha. Ja det er rigtigt nok, men derfor kan ventetiden op til den dato jo stadig være ulidelig
Nej er ikke med på fb. Vil du evt sende et link til gruppen derinde så jeg kan finde den? Haha. Ja det er rigtigt nok, men derfor kan ventetiden op til den dato jo stadig være ulidelig
Og nu er der en mere :pJeg mener at du skal inviteres ind i gruppen fordi den er hemmelig.. Ved ikke om jeg kan finde ud af det hvad hedder du på Facebook, så kan jeg da prøve :b
Maja_4000 skriver: Og nu er der en mere :pJeg mener at du skal inviteres ind i gruppen fordi den er hemmelig.. Ved ikke om jeg kan finde ud af det hvad hedder du på Facebook, så kan jeg da prøve :b
Christina louisa gaponenko Haferbier - du finder med garanti kun en med det navn når du søger på det
Og tusind tak fordi du vil prøve
Clgh skriver: Christina louisa gaponenko Haferbier - du finder med garanti kun en med det navn når du søger på det Og tusind tak fordi du vil prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128