Ville du være bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Svedtur eller voldsomt ondt i maven ?

Jeg havde voldsomt ondt i maven i starten af min rate graviditet.. Så ondt at jeg ikke kunne stå oprejst når det kom... 

Og svedeture er helt normale i graviditeten specielt når det er ca 30℃ varmt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg havde voldsomt ondt i maven i starten af min rate graviditet.. Så ondt at jeg ikke kunne stå oprejst når det kom... 

Jeg frygter bare lidt at der er noget galt. Eftersom mine symptomer er forsvundet fuldstændig efter det. Jeg har haft meget kvalme og været utilpas hverdag, men har intet mærket siden 

Anmeld

25. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Svedtur eller voldsomt ondt i maven ?

Begge dele faktisk

Anmeld

25. maj 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg var til en TS i onsdags da min læge var i tvivl om hvor langt jeg var henne og fordi jeg havde haft en pletblødning.

Scanningen viste at det så helt fint ud og at det lille hjerte stadig bankede 

Jeg har on and off haft kvalme og været utilpas. Jeg havde det især skidt hele onsdag 

Men så da jeg skulle spise min aftensmad, fik jeg en svedtur og voldsomt ondt i maven, så jeg måtte hen og lægge mig.

Det forsvandt efter 10 min ca., men jeg frygter at noget er galt.

Hele dagen i går havde jeg det godt og mærkede intet til graviditeten OVERHOVEDET. Har heller ikke mærket noget i dag. Jeg synes heller ikke jeg er oppustet mere.

Ville du være bekymret og kontakte læge eller er jeg skør? 

Det skal lige siges at jeg før har oplevet SA og MA.

Køb en tryghedsskanning.

Anmeld

25. maj 2014

Mor til F

Du skal bestemt ikke føle dig dum, fordi du ringer til lægen.

Det er lægens job at hjælpe dig og når du er bekymret er det bedste du kan gøre,  at søge hjælp. 

Jeg ville ringe til lægen,  men da det er søndag idag, så vagtlægen. 

Ringede selv flere gange i starten af min graviditet,  fordi jeg havde meget ondt og lidt plet blødning. 

Min læge ville gerne henvise mig til scanning på sygehuset.  Jeg var 14+ og alt var heldigvis fint.  

Havde tidligere en MA med tvillinger,  så blev meget nervøs,  da jeg blødte. 

Synes du skal ringe,  når du er bekymret.  

Anmeld

25. maj 2014

ano14316

ano14316 skriver:

Hvordan går det idag?

Jeg ville holde mig til at hvis du ikke har blødt så er det stadig derinde.. 

Anmeld

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det med svedeture KAN skyldes mangel på D vitamin. Er du blevet tjekket for om du mangler nogle vitaminer? Det var i hvert fald årsagen her. Eller får du taget dine jernpiller? Det kan også være årsag til svedeture. Men det kan også være ibgenting, da det ikke er unormalt at være dårlig, utilpas og få nogen svedeture som gravid. 

Men ved ikke det med ondt i maven. Det har jeg ikke prøvet. 

Men er du utryg, synes jeg da du skal ringe til din læge og så vil han enten se dig eller også synes han ikke der er grund til det, men uanset så får du ro i sindet 

held og lykke

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvordan går det idag?

Jeg ville holde mig til at hvis du ikke har blødt så er det stadig derinde.. 

Der er ikke været noget siden i onsdags. Men alle symptomer er også væk. Har hverken kvalme, er utilpas eller er oppustet mere :/

Så ved ikke lige hvad jeg skal tro 

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det med svedeture KAN skyldes mangel på D vitamin. Er du blevet tjekket for om du mangler nogle vitaminer? Det var i hvert fald årsagen her. Eller får du taget dine jernpiller? Det kan også være årsag til svedeture. Men det kan også være ibgenting, da det ikke er unormalt at være dårlig, utilpas og få nogen svedeture som gravid. 

Men ved ikke det med ondt i maven. Det har jeg ikke prøvet. 

Men er du utryg, synes jeg da du skal ringe til din læge og så vil han enten se dig eller også synes han ikke der er grund til det, men uanset så får du ro i sindet 

held og lykke

Jeg tager både jern og folsyre. 

Anmeld

25. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg var til en TS i onsdags da min læge var i tvivl om hvor langt jeg var henne og fordi jeg havde haft en pletblødning.

Scanningen viste at det så helt fint ud og at det lille hjerte stadig bankede 

Jeg har on and off haft kvalme og været utilpas. Jeg havde det især skidt hele onsdag 

Men så da jeg skulle spise min aftensmad, fik jeg en svedtur og voldsomt ondt i maven, så jeg måtte hen og lægge mig.

Det forsvandt efter 10 min ca., men jeg frygter at noget er galt.

Hele dagen i går havde jeg det godt og mærkede intet til graviditeten OVERHOVEDET. Har heller ikke mærket noget i dag. Jeg synes heller ikke jeg er oppustet mere.

Ville du være bekymret og kontakte læge eller er jeg skør? 

Det skal lige siges at jeg før har oplevet SA og MA.

Jeg ville ikke være bekymret, sådan kunne jeg også godt få det indimellem i starten af graviditeten. Jeg havde heller ingen symptomer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.