Ville du være bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg var til en TS i onsdags da min læge var i tvivl om hvor langt jeg var henne og fordi jeg havde haft en pletblødning.

Scanningen viste at det så helt fint ud og at det lille hjerte stadig bankede 

Jeg har on and off haft kvalme og været utilpas. Jeg havde det især skidt hele onsdag 

Men så da jeg skulle spise min aftensmad, fik jeg en svedtur og voldsomt ondt i maven, så jeg måtte hen og lægge mig.

Det forsvandt efter 10 min ca., men jeg frygter at noget er galt.

Hele dagen i går havde jeg det godt og mærkede intet til graviditeten OVERHOVEDET. Har heller ikke mærket noget i dag. Jeg synes heller ikke jeg er oppustet mere.

Ville du være bekymret og kontakte læge eller er jeg skør? 

Det skal lige siges at jeg før har oplevet SA og MA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var til en TS i onsdags da min læge var i tvivl om hvor langt jeg var henne og fordi jeg havde haft en pletblødning.

Jeg har on and off haft kvalme og været utilpas. Jeg havde det især skidt hele onsdag 

Men så da jeg skulle spise min aftensmad, fik jeg en svedtur og voldsomt ondt i maven, så jeg måtte hen og lægge mig.

Hele dagen i går havde jeg det godt og mærkede intet til graviditeten OVERHOVEDET. Har heller ikke mærket noget i dag. Jeg synes heller ikke jeg er oppustet mere.

Jeg er ca. 8 uger henne.

Anmeld

23. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Nej, det får jeg nu tit, især hvis jeg spiser for meget. Det er mest hormonerne.

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Nej, det får jeg nu tit, især hvis jeg spiser for meget. Det er mest hormonerne.

Svedtur eller voldsomt ondt i maven ?

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har oplevet det og som vil komme med deres erfaring ? 

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogen der har oplevet det og som vil komme med deres erfaring ? 

?

Anmeld

24. maj 2014

Elvers

Jeg ved slet ikke, om det er det du har oplevet, men jeg fik nogle ture i starten af denne graviditeten, hvor jeg fik så ondt i maven(øverst) og jeg koldsvedte helt vildt, og endte oftest med at kaste voldsomt op... I mit tilfælde var det mavesyreproduktionen der gjorde det, så ingen fare der...

Anmeld

24. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg kan da huske at have sådan en tur i løbet af graviditeten...

Men jeg ville hellere tage til lægen 20 gange for meget end en gang for lidt når det gælder baby...

(der var intet galt da jeg fik det, og har idag en frisk dreng på 2.5 )

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Jeg ved slet ikke, om det er det du har oplevet, men jeg fik nogle ture i starten af denne graviditeten, hvor jeg fik så ondt i maven(øverst) og jeg koldsvedte helt vildt, og endte oftest med at kaste voldsomt op... I mit tilfælde var det mavesyreproduktionen der gjorde det, så ingen fare der...

Jeg kan da håbe på det er det jeg har oplevet 

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg kan da huske at have sådan en tur i løbet af graviditeten...

Men jeg ville hellere tage til lægen 20 gange for meget end en gang for lidt når det gælder baby...

(der var intet galt da jeg fik det, og har idag en frisk dreng på 2.5 )

Jeg føler mig bare så dum efterhånden, snakker nærmest med dem hver uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.