Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Ja det er nemlig tradition, men hold op hvor jeg ikke magter det!
Ja det er nemlig tradition, men hold op hvor jeg ikke magter det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hekran skriver: Så drop det og hyg jer
Så drop det og hyg jer
Enig.
Vi sov ikke sammen, men kun fordi at vi ikke havde børn. Havde vi børn, havde vi sovet sammen:-)
Vi sov sammen Vores bryllup var hemmeligt for langt de fleste af vores gæster så vi skulle bare op og forberede navnefest en lille times kørsel fra hjemmet Havde intet med vores søn at gøre
Vi sov sammen
Min mand ville helst have vi sov sammen da jeg var ret meget gravid og hvis der nu skete noget så var han der Han passede jo bare på sin kommende brud og vores Johanne
Monica
I skal selvfølgelig gøre, hvad I helst vil, men vi fulgte traditionen og sov hver for sig.
Jeg fik en veninde på besøg, som overnattede hos mig og min mand tog hen og sov hos en kammerat.
Håber I får en skøn dag i morgen.
Lunae skriver: Update! Jeg endte med at sove hos en en veninde, så jeg ser først min kommende mand kl 16 i dag. Vildt at jeg snart er en gift kvinde!
Update! Jeg endte med at sove hos en en veninde, så jeg ser først min kommende mand kl 16 i dag. Vildt at jeg snart er en gift kvinde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128