Akut hjælp. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

hekran

Lunae skriver:

Ja det er nemlig tradition, men hold op hvor jeg ikke magter det!

Så drop det og hyg jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Frk.S

hekran skriver:

Så drop det og hyg jer

Enig. 

Anmeld

23. maj 2014

lineog4

Vi sov sammen - havde jo lige som boet sammen længe og fået 3 børn. Vi stod også op om morgenen sammen, gjorde os klar sammen, kørte til rådhuset sammen for det var en del af det hele og nu har vi da været gift i 5 år og kendt hinanden i 22 så ser ikke ud til overtroen holdt stik her

Anmeld

23. maj 2014

mit1barn

Vi sov ikke sammen, men kun fordi at vi ikke havde børn. Havde vi børn, havde vi sovet sammen:-)

Anmeld

23. maj 2014

EAF

Vi sov sammen  Vores bryllup var hemmeligt for langt de fleste af vores gæster så vi skulle bare op og forberede navnefest en lille times kørsel fra hjemmet  Havde intet med vores søn at gøre 

Anmeld

23. maj 2014

Troldemommi

Vi sov sammen 

Min mand ville helst have vi sov sammen da jeg var ret meget gravid og hvis der nu skete noget så var han der   Han passede jo bare på sin kommende brud og vores Johanne 

Monica 

Anmeld

23. maj 2014

Matuk

I skal selvfølgelig gøre, hvad I helst vil, men vi fulgte traditionen og sov hver for sig. 

Jeg fik en veninde på besøg, som overnattede hos mig og min mand tog hen og sov hos en kammerat. 

Håber I får en skøn dag i morgen. 

Anmeld

23. maj 2014

Loa

Vi sov hver for sig.
Synes det var lidt sjovt at man ikke så hinanden hele dagen før end i kirken...
Men det er måske også nemmere når der ikke er børn der skal tages hensyn til/tænke på....

Men synes da klart i skal gøre præcis hvad i føler for....

Anmeld

24. maj 2014

Lunae

Update! Jeg endte med at sove hos en en veninde, så jeg ser først min kommende mand kl 16 i dag. Vildt at jeg snart er en gift kvinde!

Anmeld

24. maj 2014

L&V

Lunae skriver:

Update! Jeg endte med at sove hos en en veninde, så jeg ser først min kommende mand kl 16 i dag. Vildt at jeg snart er en gift kvinde!

Tillykke med dagen. Håber den bliver helt igennem uforglemmelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.