Akut hjælp. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi sove sammen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.958 visninger
21 svar
7 synes godt om
23. maj 2014

Lunae

Jeg skal giftes i morgen. Min kæreste og jeg har været sammen i 10 år har to børn sammen. Skal vi så sove sammen eller hver for sig i nat?

Vi skal gøre os klar to forskellige steder.

Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

De3Guldklumper

Lunae skriver:

Jeg skal giftes i morgen. Min kæreste og jeg har været sammen i 10 år har to børn sammen. Skal vi så sove sammen eller hver for sig i nat?

Hvad gjorde i?

Selvom vi har 3 børn sammen så skal vi sove hver for sig den dag (hvis) vi skal giftes Udover det regner jeg med at "pådutte" manden ungerne så jeg ikke også skal have dem i tøjet

Anmeld

23. maj 2014

Mor til Ella

Lunae skriver:

Hvad gjorde i?

Vi sov sammen

Anmeld

23. maj 2014

Lunae

Mor til Ella skriver:

Vi sov sammen

Hvad gjorde udfaldet for jeres beslutning?

Anmeld

23. maj 2014

hekran

Hvorfor skal I sove hver for sig, når I har delt seng i 10 år?

Jeg kan forstå fidusen, hvis man ikke har boet sammen før. Vi havde f.eks. været sammen inden bryllupsnatten, så vi sov selvfølgelig hver for sig.

Ville ikke mene det var så stor en nødvendighed, men der er vist tradition

Anmeld

23. maj 2014

Lunae

hekran skriver:

Hvorfor skal I sove hver for sig, når I har delt seng i 10 år?

Jeg kan forstå fidusen, hvis man ikke har boet sammen før. Vi havde f.eks. været sammen inden bryllupsnatten, så vi sov selvfølgelig hver for sig.

Ville ikke mene det var så stor en nødvendighed, men der er vist tradition

Ja det er nemlig tradition, men hold op hvor jeg ikke magter det!

Anmeld

23. maj 2014

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
Lunae skriver:

Hvad gjorde i?

Vi sov sammen natten inden vores bryllup. Vi havde været sammen i en 7 år inden, så synes det var lidt tosset, hvis vi pludselig skulle til at sove hver for sig. 

Vores datter var kun ca. 8 mdr. på det tidspunkt, så syntes hun skulle sove hjemme ved begge sine forældre, da hun skulle passes hele dagen efter + overnatning.

Anmeld

23. maj 2014

Frk.S

Vi sov altså bare sammen natten inden vores bryllup (vi havde været sammen 13 år inden da, og boet sammen i 9 år).

Det var bare mere praktisk med vores datter og sådan som vi ellers havde planlagt det hele. Det var ikke lige en tradition vi gik op i. Vi gjorde os dog klar hver for sig, så vi så ikke hinanden inden.

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Lunae skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg synes det er HELT fjollet med alle de regler.

Vi sov selvfølgelig sammen. 

Anmeld

23. maj 2014

Lotus86

Vi blev gift på Sicilien så det ville være lidt problematisk hvis vi skulle have sovet hver for sig, men hvis vi var blevet gift herhjemme havde vi ikke sovet sammen, ren og skær kun for traditionens skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.