Jeg overgiver mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

jeg havde godt nok gættet på det var navlestreng du kom fra.... men jeg forstod så bare ikke hvorfor forkortelsen blev til nF, jeg selv ville jo have forkortet det nS..... men det er måske bare mig der er gået glip af et eller andet...

det var ikke for at lyde fordømmende, kunne bare ikke helt forstå forkortelsen....

Tror det er en tastefejl

Vi plejer at kalde det ns

Og velkommen til her Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

anna-jonas

Velkommen Ida...............og tillykke med uddannelsen.
Jeg bruger både NS og Baby.dk...................for der er stadig nogle søde piger, jeg gerne vil holde kontakt med på NS............den fungere også fint igen, siden.
Krydser fingre for at du føder inden næste JM kontrol.

Mette

Anmeld

13. august 2009

iln

Vinker skriver:

Iiih hvor FANTASTISK at du har overgivet dig  Vi har uden tvivl manglet dig herinde så håber du bliver glad for siden og at du blir hos os

Wauw.... Der er ikke lang tid tilbage nu, hva..... Husker jo tydeligt da du lige var blevet gravid og nu er du der så med kæmpe mave  Jeg blir jo nødt til at spørge efter billeder for er jo såååå nysgerrig?? (og ja jeg spørger inden jeg overhovedet har tjekket om du allerede har lagt nogen ind, ups....)

Glæder mig til at høre mere fra dig

Kærlig hilsen Rikke og Niklas Emil (som nu er 10½ mdr)

Synes også lige selv jeg stod med testen i hånden, men det er alligevel 8 mdr. siden nu :-)

Her er det seneste billede af maven i uge 37.

Anmeld

13. august 2009

iln

Kan så ikke finde ud af at oploade billeder.... lægger nogen ind på min profil i stedet.

Anmeld

13. august 2009

iln

TbCp skriver:

Tror det er en tastefejl

Vi plejer at kalde det ns

Og velkommen til her Ida

Det er en tankefejl fra min side.... selvfølgelig er det NS :-)

Anmeld

13. august 2009

Jules

iln skriver:

Ja... jeg tænkte efter vores snak om de to sider, at jeg hellere måtte se hvad det egentlig er jeg havde boykottet :-)

Det gik fint ved jordemoderen. Den lille har sat hovedet ned i bækkket... ikke helt fast, da hun kunne rykke hovedet frem og tilbage men nok til, at den ikke kan smutte op derfra igen. Den vejer ca 3 kg. og med de beskrivelser jeg kom med mente hun, at min krop er ved at gøre sig klar til en forestående fødsel. Ellers var alt i orden - lidt for højt blodtryk, men det har svinget under hele graviditeten og for første gang - ingenting i urinen... vi blev vildt overrasket :-)

Har fået en tid igen den 25. men håber inderligt at jeg ikke når til den konsultation :-)

Så skal bebsen nok snart komme ... smiler... Gerne imorgen...Vil gerne prøve at lege jordmor en kort stund til vi får bragt dig på sygehuset...Hihi Eeeeej...
Dejligt med en god overraskelse
Der kan jo ske meget inden den 25 - Jeg nåede ikke til mit sidste besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.