Jeg overgiver mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. august 2009

iln

... og skriver mit første indlæg herinde :-)

Jeg oprettede en profil herinde i juni (da frustrationerne om NF var på sit højeste), men ønskede egentlig ikke at forlade NF, så det blev bare ved den oprettede profil. Har nu luret med de sidste to dage herinde og må da indrømme, at aktivitetsniveauet er noget højere og at folk faktisk får respons på deres indlæg.

Derfor... nu er jeg også her på baby.dk  (under samme profilnavn som på NF)

Men en kort opdateringsoversigt over, hvordan det går med mig:

I juni blev jeg førdig med min udd. Pga. symptomer på svangerskabsforgiftning måtte jeg udskyde en eksamen, men fik lov til at komme op to dage efter, og gudskelov kan jeg nu kalde mig folkeskolelærer :-)

Efterfølgende har jeg så bare gået hjemme. Peter har holdt to ugers ferie, hvor vi har været på en-dags-ture i det danske land.

For to uger siden røg jeg så til observation for blindtarmsbetændelse, og var overbevidst om de ville til at operere på mig, men "heldigvis" var det væske i nyren. Ikke at det er bedre, men krævede ikke videre indlæggelse. Var til tjek ugen efter - stadig lidt væske, men ellers ser det fint ud.

Ellers går jeg bare hjemme og veeeeeenter - dagene går meget langsomt, når man ikke rigtig tør bevæge sig alt for langt væk fra huset og kreativiteten er ved at være brugt op.
Håber snart der sker noget. Min krop er i hvert fald ved at gøre sig klar - mange flere og kraftigere plukveer, niv og jag i underlivet og generel ubehagelighed til tider.

Glæder mig til at følge med i jeres liv igen og på lidt mere aktivitet herinde :-)

Ida 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

NaFe

Heeeejsa...og Velkommen her til...smiler...

Ja jeg titter nu også engang imellem ind på ns for lige a følge lidt med...

Uha der ik længe til så...ja her til sidst vil man gerne have den lille ud, og da også noget a nogle ting du har været igennem imens, men godt a høre a du trods alt klare dig godt....du kan i hvert fald se en ende på det hele og snart have din bebs i armene...

mange knus natasja og feluca 7mdr

Anmeld

12. august 2009

Jules

Dejligt du kom herind Ida
Hvordan gik det hos jordmoren?

Knus

Anmeld

12. august 2009

mariamiss6

Hej og velkommen til........... Hvad står så NF for????

je selv er stukket af fra Netbaby, men kommer lige så meget på nogle andre sider, hvor vi er et par stykker der stak af fra libero........

Anmeld

12. august 2009

iln

Jules skriver:

Dejligt du kom herind Ida
Hvordan gik det hos jordmoren?

Knus

Ja... jeg tænkte efter vores snak om de to sider, at jeg hellere måtte se hvad det egentlig er jeg havde boykottet :-)

Det gik fint ved jordemoderen. Den lille har sat hovedet ned i bækkket... ikke helt fast, da hun kunne rykke hovedet frem og tilbage men nok til, at den ikke kan smutte op derfra igen. Den vejer ca 3 kg. og med de beskrivelser jeg kom med mente hun, at min krop er ved at gøre sig klar til en forestående fødsel. Ellers var alt i orden - lidt for højt blodtryk, men det har svinget under hele graviditeten og for første gang - ingenting i urinen... vi blev vildt overrasket :-)

Har fået en tid igen den 25. men håber inderligt at jeg ikke når til den konsultation :-)

Anmeld

12. august 2009

iln

mariamiss6 skriver:

Hej og velkommen til........... Hvad står så NF for????

je selv er stukket af fra Netbaby, men kommer lige så meget på nogle andre sider, hvor vi er et par stykker der stak af fra libero........

NF = Navlestreng.dk

Har godt nok også en profil på Libero men har aldrig brugt den. Jeg selv er her, Navlestreng og min-mave.dk. Ren tidsfordriv når man bare går hjemme og venter :-)

Anmeld

12. august 2009

mariamiss6

iln skriver:

NF = Navlestreng.dk

Har godt nok også en profil på Libero men har aldrig brugt den. Jeg selv er her, Navlestreng og min-mave.dk. Ren tidsfordriv når man bare går hjemme og venter :-)

jeg havde godt nok gættet på det var navlestreng du kom fra.... men jeg forstod så bare ikke hvorfor forkortelsen blev til nF, jeg selv ville jo have forkortet det nS..... men det er måske bare mig der er gået glip af et eller andet...

det var ikke for at lyde fordømmende, kunne bare ikke helt forstå forkortelsen....

Anmeld

13. august 2009

ChatH

Hej Ida, super at se dig herinde også

Vi glæder os til at se dit vidunder snart

Anmeld

13. august 2009

Vinker

Iiih hvor FANTASTISK at du har overgivet dig  Vi har uden tvivl manglet dig herinde så håber du bliver glad for siden og at du blir hos os

Wauw.... Der er ikke lang tid tilbage nu, hva..... Husker jo tydeligt da du lige var blevet gravid og nu er du der så med kæmpe mave  Jeg blir jo nødt til at spørge efter billeder for er jo såååå nysgerrig?? (og ja jeg spørger inden jeg overhovedet har tjekket om du allerede har lagt nogen ind, ups....)

Glæder mig til at høre mere fra dig

Kærlig hilsen Rikke og Niklas Emil (som nu er 10½ mdr)

Anmeld

13. august 2009

Vinker

Forresten; TILLYKKE med din uddannelse  Hvor skønt du alligevel blev færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.