... og skriver mit første indlæg herinde :-)
Jeg oprettede en profil herinde i juni (da frustrationerne om NF var på sit højeste), men ønskede egentlig ikke at forlade NF, så det blev bare ved den oprettede profil. Har nu luret med de sidste to dage herinde og må da indrømme, at aktivitetsniveauet er noget højere og at folk faktisk får respons på deres indlæg.
Derfor... nu er jeg også her på baby.dk (under samme profilnavn som på NF)
Men en kort opdateringsoversigt over, hvordan det går med mig:
I juni blev jeg førdig med min udd. Pga. symptomer på svangerskabsforgiftning måtte jeg udskyde en eksamen, men fik lov til at komme op to dage efter, og gudskelov kan jeg nu kalde mig folkeskolelærer :-)
Efterfølgende har jeg så bare gået hjemme. Peter har holdt to ugers ferie, hvor vi har været på en-dags-ture i det danske land.
For to uger siden røg jeg så til observation for blindtarmsbetændelse, og var overbevidst om de ville til at operere på mig, men "heldigvis" var det væske i nyren. Ikke at det er bedre, men krævede ikke videre indlæggelse. Var til tjek ugen efter - stadig lidt væske, men ellers ser det fint ud.
Ellers går jeg bare hjemme og veeeeeenter - dagene går meget langsomt, når man ikke rigtig tør bevæge sig alt for langt væk fra huset og kreativiteten er ved at være brugt op.
Håber snart der sker noget. Min krop er i hvert fald ved at gøre sig klar - mange flere og kraftigere plukveer, niv og jag i underlivet og generel ubehagelighed til tider.
Glæder mig til at følge med i jeres liv igen og på lidt mere aktivitet herinde :-)
Ida 37+5
Anmeld