Er så skruk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja, det er jeg sgu. Det er lige så det løber ud af brysterne på mig når jeg sidder sammen med højgravide eller folk med små babyer...

Min man er ikke klar til barn nummer 2, og jeg vil jo ikke presse ham ind i noget, men jeg er bare så ked af at det altid er mine behov og ønsker der skal sættes i baggrunden i forhold til hans

Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, ud med det tror jeg. Er så træt af at hyle mig selv i søvn fordi mine hormoner går helt amok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Chewy

Anonym skriver:

Ja, det er jeg sgu. Det er lige så det løber ud af brysterne på mig når jeg sidder sammen med højgravide eller folk med små babyer...

Min man er ikke klar til barn nummer 2, og jeg vil jo ikke presse ham ind i noget, men jeg er bare så ked af at det altid er mine behov og ønsker der skal sættes i baggrunden i forhold til hans

Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, ud med det tror jeg. Er så træt af at hyle mig selv i søvn fordi mine hormoner går helt amok

Det er da virkelig heller ikke sjovt at have det sådan. En  til dig.

Hvor gammel er jeres barn?

Og ved din mand, du har det sådan?

Måske kunne I snakke om det, og så sammen lave en plan for hvornår en 2 er skal komme, så I begge kan leve med det. Selvom du sikkert kommer til at strække dig lidt, så tænker jeg, det kan give dig lidt ro, hvis du får en horisont på.

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Det er da virkelig heller ikke sjovt at have det sådan. En  til dig.

Hvor gammel er jeres barn?

Og ved din mand, du har det sådan?

Måske kunne I snakke om det, og så sammen lave en plan for hvornår en 2 er skal komme, så I begge kan leve med det. Selvom du sikkert kommer til at strække dig lidt, så tænker jeg, det kan give dig lidt ro, hvis du får en horisont på.

Vores datter er 2 år og 5 måneder.

Ja han ved godt hvordan jeg har det, og han har meldt ud at han ikke vil starte projekt baby nr. 2 før om tidligst 1 år :-( puh jeg sys der er længe til :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.