Hvornår fødte i 1. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

M (:

Clgh skriver:

Ja overskriften siger jo næsten sig selv. 

Hvornår fødte I første gang? Vil helst høre fra jer, der ikke blev sat igang eller lignende, men hvor fødslen bare startede helt naturlig. Men i andre er selvfølgelig også velkomne til at fortælle hvornår i fødte. 

36+3 og min fødsel gik selv i gang (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Katia Juul Skovgaard

Clgh skriver:

Hvornår fødte I første gang? Vil helst høre fra jer, der ikke blev sat igang eller lignende, men hvor fødslen bare startede helt naturlig. Men i andre er selvfølgelig også velkomne til at fortælle hvornår i fødte. 

Har dog kun 1 (indtil videre), så ved ikke om du kan bruge mit svar til noget

Jeg havde vandafgang 39+5 og fødte 40+0

Anmeld

22. maj 2014

Rødhætte

Clgh skriver:

36+4

Anmeld

23. maj 2014

Levi&LilysMor

Clgh skriver:

Havde en mikroskopisk lille tegnblødning 40+2 og var hos jordemoderen samme dag... Om aftenen var min mor og lillesøster og spiste og hun syntes min mave var sunket, kunne jeg også godt mærke selv... Og om natten ca ved 00 tiden vågnede jeg med kraftige smerter som så var veer... Vandet gik lidt iver 6 om morgenen og kl 10.34 blev min søn født  Er meget spændt på denne gang 

Anmeld

23. maj 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

36+0, Vandet gik om natten.

Spændende hvor langt jeg går denne gang  og hvordan det går i gang

Anmeld

23. maj 2014

FogL

41+3

Anmeld

23. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

LevisMor skriver:

Havde en mikroskopisk lille tegnblødning 40+2 og var hos jordemoderen samme dag... Om aftenen var min mor og lillesøster og spiste og hun syntes min mave var sunket, kunne jeg også godt mærke selv... Og om natten ca ved 00 tiden vågnede jeg med kraftige smerter som så var veer... Vandet gik lidt iver 6 om morgenen og kl 10.34 blev min søn født  Er meget spændt på denne gang 

Åh. Havde ellers lige fået at vide af en bekendt, hvis mor er jordmoder, at der typisk går 14 dage fra at maven synker til at fødslen går igang. 

Så håbede lige at jeg kunne bruge det som sikkerhed når jeg tager til Århus et par dage.... Men hvis der sker noget (at maven synker) inden jeg tager afsted eller på søndag, så må jeg lige have fat på gemalen og få ham til at hente mig - just in case at det går lige så stærkt som det gjorde ved dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.