Hvornår fødte i 1. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

FF

Clgh skriver:

Puha. Jeg er 37+3 idag, og har en aftale med min mor i Århus søndag og mandag... Ved ikke om jeg tør tage langt væk fra Nordjylland og min datters far 

Man ved jo aldrig, jeg tænkt at jeg heltsikkert ville gå over termin, men sådan blev de jo ikke ,efter uge 37 er barnet jo ikke fortidligtfødt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg blev så sat i gang, da baby bare ikke ville ud af penthousen :-) Jordemoder kunne ikke engang lave hindeløsning, der var bare lukket til.

Men jeg fødte så 42+ 0 ( sat i gang 41 + 4 ) 

Held og lykke 

Anmeld

22. maj 2014

mortilnoahogmelina

Clgh skriver:

Ja overskriften siger jo næsten sig selv. 

Hvornår fødte I første gang? Vil helst høre fra jer, der ikke blev sat igang eller lignende, men hvor fødslen bare startede helt naturlig. Men i andre er selvfølgelig også velkomne til at fortælle hvornår i fødte. 

Jeg fødte 39+6 første gang blev ikke sat i gang eller noget

Anmeld

22. maj 2014

EAF

Clgh skriver:

Hvornår fødte I første gang? Vil helst høre fra jer, der ikke blev sat igang eller lignende, men hvor fødslen bare startede helt naturlig. Men i andre er selvfølgelig også velkomne til at fortælle hvornår i fødte. 

Dagen efter termin, en mandag, gik slimproppen 4.45 om morgenen - ved 10tiden begyndte det at nive lidt - og så gik slagets gang med stærke veer ellers indtil onsdag formiddag hvor vores søn kom til verden 

Anmeld

22. maj 2014

stjernehimmel

Termin den 21.... fødte den 24 helt natural... :-)

Anmeld

22. maj 2014

Anonymo

Fødte 42+0 ved en naturlig fødsel 

Blev sat i gang sen eftermiddag 41+6 

Anmeld

22. maj 2014

Mutti2

Clgh skriver:

40 + 3

Skulle have været sat i gang (grundet komplikationer), men hun kom helt af sig selv. Ved jo så ikke om kroppen ubevidst måske satte noget i gang grundet dette

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

22. maj 2014

JH12

40+2 efter NF 40+0 efter egen beregning.
Min fødsel gik med at vandet gik og kort tid efter startede veerne.

Anmeld

22. maj 2014

Frk.S

Mine veer startede 41+5 kl. 23 og Freja kom til verden næste formiddag - altså 41+6 (den dag jeg skulle have ringet til fødegangen og aftalt tid til igangsættelse)

Anmeld

22. maj 2014

Tip!

Jeg fødte 38+1... Eller var det 2.. 

Men hvert fald 14 dage før termin.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.