5:2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

For at følge 5:2 kuren rigtigt ska du ha udregnet en tdee og den skal du spise på ikke faste dage, hvis du ikke spiser nok vil du ikke tabe dig via 5:2 ved hvert 5kg skal man omregne den igen..

Har du ikke læst om kuren eller hvordan??

Jo det har jeg da  Men i de to bøger jeg har læst står der at kvinder må få max 500 kalorier på fastedage og mænd max 600.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Frederikke80

Chel92 skriver:

Det var mest at hvis der ikke var en ændring så kunne din krop have vænnet sig til det det er i hvert fald hvad en træner sagde til mig.. man skulle ændre motions type hver 3 uge for ellers blev musklerne van til det og så var det ikke muligt at tabe sig særlig hurtigt

Er i gang med et løbeprogram jeg tager 3 gange om ugen. De andre dage enten cykler eller går jeg. Men kan da godt være jeg skal variere det lidt mere

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Frederikke80 skriver:

Jo det har jeg da  Men i de to bøger jeg har læst står der at kvinder må få max 500 kalorier på fastedage og mænd max 600.

Ja men de 5 andre dage skal du spise et udregnet antal kalorier det kaldes tdee

Anmeld

23. maj 2014

Frederikke80

Ja men de 5 andre dage skal du spise et udregnet antal kalorier det kaldes tdee

Nej, det er ikke rigtigt. I de 5 dage hvor du ikke faster kan du i princippet spise hvad du vil. Jeg spiser så ikke sukker og holder igen med kulhydrater. Men det er ikke et krav for kuren.

Anmeld

23. maj 2014

L&V

Frederikke80 skriver:

Nej, det er ikke rigtigt. I de 5 dage hvor du ikke faster kan du i princippet spise hvad du vil. Jeg spiser så ikke sukker og holder igen med kulhydrater. Men det er ikke et krav for kuren.

Oki er nu selv på den og malou og tatiana som er nogle af dem der ved mest om kuren her i dk gør det på den måde. Kig evt klidfasterne på fb..

Men vil væde med det er derfor du ik taber dig

Anmeld

23. maj 2014

L&V

Oki er nu selv på den og malou og tatiana som er nogle af dem der ved mest om kuren her i dk gør det på den måde. Kig evt klidfasterne på fb..

Men vil væde med det er derfor du ik taber dig

https://www.facebook.com/notes/klidfasters-52-grup pe/faq/182702191915097

Anmeld

24. maj 2014

Kamulla

Frederikke80 skriver:

Hmm nej... Du skal altså udregne dit tdee

Anmeld

2. juni 2014

*Pingvinen*

Nu har jeg læst bogen 5:2 kurens kogebog af Mimi Spencer og Dr. Sarah Schencker og der står intet om at man skal tælle kcal på de 5 ikke-fastedage.

Anmeld

2. juni 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Nu har jeg læst bogen 5:2 kurens kogebog af Mimi Spencer og Dr. Sarah Schencker og der står intet om at man skal tælle kcal på de 5 ikke-fastedage.

Det er fordi du har læst kogebogs version. Man skal udregne sin tdee som du os vil ku læste under faq på klidfasterne. Det er en af de største fejl folk begår på 5:2og alle ugebladene hjælper ik på det

Anmeld

2. juni 2014

*Pingvinen*

Det er fordi du har læst kogebogs version. Man skal udregne sin tdee som du os vil ku læste under faq på klidfasterne. Det er en af de største fejl folk begår på 5:2og alle ugebladene hjælper ik på det

Jeg skal ikke tælle kcal mere end de to dage. Men så er jeg glad for, jeg har været på stenalderkost i over et halvt år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.