5:2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
22 svar
2 synes godt om
22. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Nogen som har prøvet den?

Jeg har været på den i en måned nu. Tabte 3,5 kg på halvanden uge, så jeg var helt hooked

Nu efter en måned er mit vægttab gået helt i stå  Jeg følger kuren, og spiser også sundt de dage jeg ikke faster, så kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg gør galt.

Skal lige siges jeg ikke er voldsomt overvægtig, vejer 72 kg.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Frederikke80

Har også prøvet at måle mig, og har ikke tabt mig efter de halvanden uge, tværtimod.

Anmeld

22. maj 2014

mpr

Frederikke80 skriver:

Jeg har været på den i en måned nu. Tabte 3,5 kg på halvanden uge, så jeg var helt hooked

Nu efter en måned er mit vægttab gået helt i stå  Jeg følger kuren, og spiser også sundt de dage jeg ikke faster, så kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg gør galt.

Motionere du samtidig?

Anmeld

22. maj 2014

Bertris

Prøv at snup et stykke mørk chokolade en aften inden faste dag, det kan give et boost for nogen

Anmeld

22. maj 2014

Frederikke80

Chel92 skriver:

Motionere du samtidig?

Ja, er begyndt at løbe lidt og styrketræne. Går eller cykler desuden nogle lange ture. Men er ikke fordi jeg bare har fået muskler, for når jeg måler mig har jeg ikke tabt min yderligere, nærmere taget et par centimeter på

Anmeld

22. maj 2014

Frederikke80

Bertris skriver:

Prøv at snup et stykke mørk chokolade en aften inden faste dag, det kan give et boost for nogen

Altså så det sætter forbrændingen i vejret? Har jeg aldrig hørt om

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Frederikke80 skriver:

Får du spist din tdee og har du husket at rette den efter du har tabt dig? De første par uger går det hurtigt fordi det er væske du taber derefter vil det gå langsommere.

Anmeld

22. maj 2014

Frederikke80

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Får du spist din tdee og har du husket at rette den efter du har tabt dig? De første par uger går det hurtigt fordi det er væske du taber derefter vil det gå langsommere.

Forstår ikke helt din første sætning...

Ja, selvfølgelig kan det ikke fortsætte med at gå lige så stærkt med vægttabet, irriterer mig bare at det er gået helt i stå, eller nærmest går den modsatte vej nu. Når jeg stadig følger kuren og spiser sundt og motionerer.

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Frederikke80 skriver:

Forstår ikke helt din første sætning...

Ja, selvfølgelig kan det ikke fortsætte med at gå lige så stærkt med vægttabet, irriterer mig bare at det er gået helt i stå, eller nærmest går den modsatte vej nu. Når jeg stadig følger kuren og spiser sundt og motionerer.

For at følge 5:2 kuren rigtigt ska du ha udregnet en tdee og den skal du spise på ikke faste dage, hvis du ikke spiser nok vil du ikke tabe dig via 5:2 ved hvert 5kg skal man omregne den igen..

Har du ikke læst om kuren eller hvordan??

Anmeld

22. maj 2014

mpr

Frederikke80 skriver:

Ja, er begyndt at løbe lidt og styrketræne. Går eller cykler desuden nogle lange ture. Men er ikke fordi jeg bare har fået muskler, for når jeg måler mig har jeg ikke tabt min yderligere, nærmere taget et par centimeter på

Det var mest at hvis der ikke var en ændring så kunne din krop have vænnet sig til det det er i hvert fald hvad en træner sagde til mig.. man skulle ændre motions type hver 3 uge for ellers blev musklerne van til det og så var det ikke muligt at tabe sig særlig hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.