Dårlig samvittighed:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. maj 2014

mit1barn

Hej damer. 

Jeg er i dag 9+9 og har SÅ mange cravings... Jeg få så dårlig samvittighed hver gang, at jeg spiser noget usundt, Hvilket jeg gør hver dag:-( 

Hvad gør/gjorde i andre gravide kvinder, når lækkersulten nærmede sig?

Hilsen Pernille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså med mindre du spiser mcD eller pizza hver dag, hele graviditeten, så bare slap a spiser du overordnet varieret og okay sundt, så er det fint. 

Anmeld

5. juni 2014

A. Nonymsen

mit1barn skriver:

Hej damer. 

Jeg er i dag 9+9 og har SÅ mange cravings... Jeg få så dårlig samvittighed hver gang, at jeg spiser noget usundt, Hvilket jeg gør hver dag:-( 

Hilsen Pernille. 

Kender den følelse, jeg har i denne graviditet en ting med nudler...

helst de der små pakker til 3-4kr som man bare hælder vand over... Spiser flere pakker om dagen... Måske ikke det mest usunde, men absolut heller ikke hvad der er bedst for mine to små blypper der inde :/

men tror bare man skal tage den med ro, det er bedre at spise noget usundt end slet ikke at spise noget (for man har ikk lyst til andet) også få kvalme og være sengeliggende

Anmeld

5. juni 2014

Sunsmile

mit1barn skriver:

Hej damer. 

Hilsen Pernille. 

Jeg sørger for at ha en masse frugt liggende i køleskabet, der ka det meste holde sig lidt længere. Eller smoothies med frosne bær, banan og mælk og vaniljesukker. Jeg har haft sindssygt meget kvalme i lang tid og opkast. Og da der kom styr på det begyndte jeg også bare at spise, og spise og spise, havde tabt 4 kg på en uge og tog så 4 kg på ugen efter. Harså formået at holde den nogenlunde siden, ved at holde igen og dyrke motion.

Anmeld

5. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har også allerede mange ting jeg spiser, som jeg ikke burde. 

Problemet er at jeg ikke spiser meget i løbet af dagen pga. Opkast og kvalme, så kommer sukkertrængen... :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.