Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg drikker vand på livet løs og har virkelig nået et punkt hvor vand bare er blevet for kedeligt og har en træls smag
Jeg drikker vand på livet løs og har virkelig nået et punkt hvor vand bare er blevet for kedeligt og har en træls smag
Hvad med ice tea?? Hyldeblomst/juice ect? Det er nogle sure måneder de første. Jeg kan sagtens følge dig! Men det går over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vitaminpiller optages bedst i forbindelse med et måltid.
Gør det evt til en vane at tage dem sammen med morgenmaden. Så hvis du glemmer det der, kan du altid tage dem med aftensmaden i stedet for
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: igang med dig også må vi håbe det giver lidt på energi kontoen
igang med dig også må vi håbe det giver lidt på energi kontoen
Jeg må bare i gang så jeg ikke er så flad
melila skriver: Hvad med ice tea?? Hyldeblomst/juice ect? Det er nogle sure måneder de første. Jeg kan sagtens følge dig! Men det går over
Har prøvet ice tea og det var ikke nogen succes. Alt smager grimt. Men tror jeg prøver noget hyldeblomst saft
Cashew skriver: Vitaminpiller optages bedst i forbindelse med et måltid. Gør det evt til en vane at tage dem sammen med morgenmaden. Så hvis du glemmer det der, kan du altid tage dem med aftensmaden i stedet for
Så tager jeg dem med et måltid om morgenen, så det stadig kan nåes i tilfælde af at jeg glemmer dem. Hvilket jeg sikkert gør med min hukommelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128