Jern eller vitaminer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
14 svar
3 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 8 og har aldrig haft det så skidt før. Min krop er helt afkræftet og jeg har ingen energi 

De sidste par dage har jeg haft hovedepine og så tænkte jeg på om det kunne være en ide og starte på jern eller vitaminer ?  Og hvilke ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Frk.S

Altså du tager vel folinsyre?

Ellers kan man få multivitaminpiller specielt til gravide.
Jeg vil også mene, at du godt kan begynde på jern nu. 

Anmeld

21. maj 2014

L&V

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 8 og har aldrig haft det så skidt før. Min krop er helt afkræftet og jeg har ingen energi 

De sidste par dage har jeg haft hovedepine og så tænkte jeg på om det kunne være en ide og starte på jern eller vitaminer ?  Og hvilke ? 

vitaminer anbefaler man jo fra starten af og jern fra uge 10 der sker intet ved at starte før, men det er meget alm at være monster træt i starten. husk masser af væske

Anmeld

21. maj 2014

melila

Anonym skriver:

Du skal gerne op og drikke 2 liter væske dagligt. Det hjalp på min hovedpine  Hav en kande vand/saft stående i køleren hele tiden, så det dejlig koldt. Jeg led også af rigtig svær kvalme i 3 mdr. og var træt non stop. (der er håb forude) Læg dig og hvil hvis du har mulighed for det, din krop arbejder på højtryk  Så det er helt ok

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså du tager vel folinsyre?

Ellers kan man få multivitaminpiller specielt til gravide.
Jeg vil også mene, at du godt kan begynde på jern nu. 

Jo, jeg tager folsyre og har gjort det inden jeg blev gravid.

Hvis jeg køber nogle multivitaminer, så burde jeg være dækket ind ? Hvordan skal de tages. På tom mave eller sammen med et måltid ? 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

vitaminer anbefaler man jo fra starten af og jern fra uge 10 der sker intet ved at starte før, men det er meget alm at være monster træt i starten. husk masser af væske

Så må jeg vist heller igang med mine jern også 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

melila skriver:

Du skal gerne op og drikke 2 liter væske dagligt. Det hjalp på min hovedpine  Hav en kande vand/saft stående i køleren hele tiden, så det dejlig koldt. Jeg led også af rigtig svær kvalme i 3 mdr. og var træt non stop. (der er håb forude) Læg dig og hvil hvis du har mulighed for det, din krop arbejder på højtryk  Så det er helt ok

Jeg drikker vand på livet løs og har virkelig nået et punkt hvor vand bare er blevet for kedeligt og har en træls smag 

Anmeld

21. maj 2014

L&V

Anonym skriver:

Så må jeg vist heller igang med mine jern også 

Det kan i hvert fald ikke skade..

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan i hvert fald ikke skade..

Det tænker jeg heller ikke at det gør 

Anmeld

21. maj 2014

L&V

Anonym skriver:

Det tænker jeg heller ikke at det gør 

igang med dig også må vi håbe det giver lidt på energi kontoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.