Ved ikke om jeg hører til her men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Jupiter

Chewy skriver:

Kæmpe  til dig! Det trænger du vidst til.

Ved ikke lige hvad jeg kan sige til det, ville bare lige sende dig en tanke og et medfølende kram.

Tusind tak - det kan man ikke få for meget af i den her situation!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Jupiter

sandramor skriver:

Det er jeg nemlig en garanti på ja 

Hvis der på nogen måde har været en del af et foster så er det ikke en hel så er det lige som mig en partiel.... Ved en hel er der intet foster kun det der mudret masse eller som de kalder der vindrue klase.... Uanset hvad blir du klogere når svaret kommer.... Og altså den eneste grund til man skal vente med at blive gravid er fordi hvis du bliver gravid så stiger de dit hcg hormon og så kan de ikke se om det er den nye graviditet der giver stigning eller det er molaen der udvikler sig videre 

Men jeg kender en som blev gravid 3 mdr efter trods hun ikke "måtte" og fik 9 mdr efter en dejlig datter 

Men ja nok bedst at vente og så får du også oplevelsen lidt på afstand 

Åh okay, så har jeg vist ikke sat mig ordentligt ind i det.

Jeg håber bare på det bedste - og på et hurtigt svar!

Jeg skal forsøge at opdatere i tråden her.

I dag har jeg en afsluttende eksamen at overkomme, så energien er fuldstændig brugt!

Tusind tak for de uddybende svar - det er på en eller anden måde rart at andre kan relatere og forstå 

Anmeld

23. maj 2014

Jupiter

sandramor skriver:

Det er jeg nemlig en garanti på ja 

Hvis der på nogen måde har været en del af et foster så er det ikke en hel så er det lige som mig en partiel.... Ved en hel er der intet foster kun det der mudret masse eller som de kalder der vindrue klase.... Uanset hvad blir du klogere når svaret kommer.... Og altså den eneste grund til man skal vente med at blive gravid er fordi hvis du bliver gravid så stiger de dit hcg hormon og så kan de ikke se om det er den nye graviditet der giver stigning eller det er molaen der udvikler sig videre 

Men jeg kender en som blev gravid 3 mdr efter trods hun ikke "måtte" og fik 9 mdr efter en dejlig datter 

Men ja nok bedst at vente og så får du også oplevelsen lidt på afstand 

Åh okay, så har jeg vist ikke sat mig ordentligt ind i det.

Jeg håber bare på det bedste - og på et hurtigt svar!

Jeg skal forsøge at opdatere i tråden her.

I dag har jeg en afsluttende eksamen at overkomme, så energien er fuldstændig brugt!

Tusind tak for de uddybende svar - det er på en eller anden måde rart at andre kan relatere og forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.