Pusleplads på værelse eller badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

Victoria2013

Vi har pusleplads på værelset - som ligger lige overfor badeværelset. I starten var det jo bare at tage en skål med vand fra badeværelset ind til puslepladsen til når hun skal skiftes, men vi er så gået over til at bruge vådservietter, da vi bare syntes det virker bedst for os. Og så har vi en dims med alcogel stående til at rense hænder med, hvis man syntes det bliver nødvendigt før/efter bleskift. Så her er det intet problem at have puslepladsen på babyværelset

Tror i øvrigt at vi var 5 ud af 6 i min mødegruppe som havde pusleplads på værelset fremfor på badeværelset. Kun ét sted var det på badeværelset, vi andre havde det på værelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Matuk

Papillon skriver:

Lige præcis med hensyn til pusleplads, kan vi slet ikke blive enige om, hvad der er smartest

Sagen er, at vi alligevel skal have en kommode stående på hendes værelse til tøj og den slags. Så ville det være oplagt at have pusleplads ovenpå kommoden, og det er klart min kærestes valg. Jeg har det dog sådan, at jeg har en forestilling om, at den slags hører til på badeværelset - hvor man også har vand lige ved hånden.

Hvordan har I gjort det? Hvorfor? Og hvad er jeres erfaring med det?

Vi endte med pusleplads på badeværelset. Er rigtig glad for beslutningen, da det er rart at have vand i nærheden, når man har de mindre spændende lortebleer. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Lige præcis med hensyn til pusleplads, kan vi slet ikke blive enige om, hvad der er smartest

Sagen er, at vi alligevel skal have en kommode stående på hendes værelse til tøj og den slags. Så ville det være oplagt at have pusleplads ovenpå kommoden, og det er klart min kærestes valg. Jeg har det dog sådan, at jeg har en forestilling om, at den slags hører til på badeværelset - hvor man også har vand lige ved hånden.

Victoria sover i sin tremmeseng på vores værelse og der står hendes pusleplads også så jeg ikke skal for langt væk og skifte hende om natten - det er jeg for doven til 

Og så er der badeværelse til vores soveværelse, så det er dejlig tæt på 

Anmeld

20. maj 2014

BigHope13

Papillon skriver:

Kommer lidt an på hvad plads man har, vi har egentlig et stort badeværelse, men det er så dårligt indrettet at vi ikke ville have plads til en pusleplads , så får os fungere det udemærket med at pusle på værelset., selvom jeg til tider, især nu hvor knægten rigtig forstår at fylde en ble og IKKE ligge stille , ville ønske jeg havde en håndvask ved min højre hånd

Anmeld

20. maj 2014

Savannah

Klart på badeværelset. Af hygiejnemæssige årsager, vand ved hånden og nemt at vaske hænder bagefter. Ideen om pusle på værelset er hyggelig, især i den første tid. Men rent praktisk, nej tak. Jeg er nok også liiiidt miljøskadet!

Anmeld

20. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart badeværelset! Vi har et væghængt fra brio over wcet, netop fordi vi ik har plads til en kommode/ pudsleting som fylder på gulvet.

Syntes altid at der lugter lidt af ble de steder hvor den står på værelset... Vh stine

Anmeld

21. maj 2014

Papillon

Tak for de nye svar også

Vi har lige præcis plads til at skrue et puslebord ind på badeværelset ved siden af håndvasken. Badeværelset ligger i øvrigt lige ved siden af vores værelse, så det vil være dejligt nemt om natten, så længe hun sover hos os. Det er jo også et ret godt argument 

Der var en, der nævnte bryggers - det har vi slet ikke, så det er ikke en mulighed 

Anmeld

21. maj 2014

Elgaard73

Hvorfor ikke starte ud med at have begge dele? Det gjorde vi. I kan jo altid sløjfe den ene igen, hvis det viser sig at I ikke bruger den.

I dagligdagen brugte vi pladsen på badeværelset, men om natten var det altså rart at pladsen var tæt på hvor vores dreng sov, så man ikke skulle til at rende rundt i hele huset... Med hensyn til adgang til vand, så stillede jeg bare en termokande med lunkent vand ind på værelset ved sengetid. 

Anmeld

21. maj 2014

LilleMie

Papillon skriver:

Tak for de nye svar også

Vi har lige præcis plads til at skrue et puslebord ind på badeværelset ved siden af håndvasken. Badeværelset ligger i øvrigt lige ved siden af vores værelse, så det vil være dejligt nemt om natten, så længe hun sover hos os. Det er jo også et ret godt argument 

Der var en, der nævnte bryggers - det har vi slet ikke, så det er ikke en mulighed 

Vi havde på badeværelset, indtil hun var 6 måneder og det fungerede upåklageligt! Vi har på værelset nu, da der ikke er plads på badeværelset, og det fungerer også fint. Det eneste der er lidt "træls", er når hun skal i bad, hvor vi tager puslepuden ud på badeværelsesgulvet, for at hun ligger blødt efter badet - her kunne det være fedt med en ordentlig arbejdshøjde 

Og så når der en sjælden gang sker uheld, så ville det være rart bare at kunne smide tøjet direkte over i vasken, og ikke skal til at lægge det ulækre tøj først et sted og så skulle gøre rent flere steder bagefter

Så med det sagt, ville jeg få skruet puslebordet ind på badeværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.