Pusleplads på værelse eller badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.351 visninger
18 svar
3 synes godt om
20. maj 2014

Papillon

Lige præcis med hensyn til pusleplads, kan vi slet ikke blive enige om, hvad der er smartest

Sagen er, at vi alligevel skal have en kommode stående på hendes værelse til tøj og den slags. Så ville det være oplagt at have pusleplads ovenpå kommoden, og det er klart min kærestes valg. Jeg har det dog sådan, at jeg har en forestilling om, at den slags hører til på badeværelset - hvor man også har vand lige ved hånden.

Hvordan har I gjort det? Hvorfor? Og hvad er jeres erfaring med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

lineog4

Papillon skriver:

Lige præcis med hensyn til pusleplads, kan vi slet ikke blive enige om, hvad der er smartest

Sagen er, at vi alligevel skal have en kommode stående på hendes værelse til tøj og den slags. Så ville det være oplagt at have pusleplads ovenpå kommoden, og det er klart min kærestes valg. Jeg har det dog sådan, at jeg har en forestilling om, at den slags hører til på badeværelset - hvor man også har vand lige ved hånden.

Med Dina kunne vi bruge meget tid ved puslebordet, hun elskede at ligge og pludre med sin andeuro, se på billeder, kigge ud af vinduet osv. Der kunne jeg slet ikke forestille mig det andre steder end på værelset.

Liam var mere; det pusleri skal overstås og der havde det nok været smartere på badeværelset (hvis vi havde haft plads).

Så for mig kommer det meget an på barnet, skal dog siges vi til de to drenge udover puslekommode på værelset også havde en puslehynde på vaskemaskinen i badeværelset synes det var rarere når de havde været i bad de ikke skulle ud af det varme badeværelse. Ja vi havde med Linus endda også et væghængt bord på vores soveværelse da Liam sov hvor puslepladsen var.

Men mit svar ville være det er en smagssag og jeg kan bedst lide på værelset

Anmeld

20. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Papillon skriver:

Jeg har det lidt som dig, puslepladsen hører til på badeværelset. Det er bare mest praktisk at have den der, også fordi at man jo så slipper for at skulle rende frem og tilbage med vandfad  

Og så fordi jeg ikke gider rende gennem hele lejligheden hvergang jeg skal skifte om natten. - Badeværelset ligger lige ved siden af soveværelset, og det gør børneværelset altså ikke 

Anmeld

20. maj 2014

Kay

vi har pusleplads på badeværelset oven på vaskemaskinen... kan godt være fordi jeg er lidt "arbejds skadet" fordi jeg er pædagog... men jeg skal havde en håndvask når jeg skifter ble... og nøøøj hvor er jeg glad for den håndvask nogle dage...  

så ja jeg ville aldrig vælge en pusleplads på værelset, medmindre der ikke var plads på badeværelset 

vi har brugt meget tid på at pusle og har også gjort det rigtig hyggeligt der ude... men samtidig praktisk 

Anmeld

20. maj 2014

Lilotte87

Helt klart på badeværelset :-)

Anmeld

20. maj 2014

Hullabullabulla

Papillon skriver:

Vi har haft vores på badeværelset, men det er fordi min søns værelse ligger på 1. sal. Havde hans værelse været i underetagen havde jeg klart haft puslebordet der - men vi bruger også kun vådservietter og ikke skumklude

Anmeld

20. maj 2014

Bertris

Vi har haft det på værelset indtil i dag  
Da nr. 2 er på vej har vi så valgt at stille det i gangen, lige ved siden af badeværelset, da vores badeværelse på ingen måde har plads til et puslebord, men storesøster skal ikke forstyres af baby om natten når det bliver realt til oktober  

Har lige smidt et billede ind af den "nye" placering

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2014

Clisolka

Jeg stemmer også på badeværelset, hvis der er plads 

Jeg har prøvet at have pusleplads i nærheden af køkkenvasken, i gangen og nu badeværelset (efter det blev renoveret har vi nu pladsen). Jeg er også en der gerne vil have en håndvask i nærheden, hvis uheldet skulle være ude 

Anmeld

20. maj 2014

Papillon

Tak for svarene

Anmeld

20. maj 2014

EnGodMor

Badeværelset. 

Eller bryggers, hvis der er en vaske der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.