Papillon skriver:
Lige præcis med hensyn til pusleplads, kan vi slet ikke blive enige om, hvad der er smartest 
Sagen er, at vi alligevel skal have en kommode stående på hendes værelse til tøj og den slags. Så ville det være oplagt at have pusleplads ovenpå kommoden, og det er klart min kærestes valg. Jeg har det dog sådan, at jeg har en forestilling om, at den slags hører til på badeværelset - hvor man også har vand lige ved hånden.
Hvordan har I gjort det? Hvorfor? Og hvad er jeres erfaring med det? 
Med Dina kunne vi bruge meget tid ved puslebordet, hun elskede at ligge og pludre med sin andeuro, se på billeder, kigge ud af vinduet osv. Der kunne jeg slet ikke forestille mig det andre steder end på værelset.
Liam var mere; det pusleri skal overstås og der havde det nok været smartere på badeværelset (hvis vi havde haft plads).
Så for mig kommer det meget an på barnet, skal dog siges vi til de to drenge udover puslekommode på værelset også havde en puslehynde på vaskemaskinen i badeværelset synes det var rarere når de havde været i bad de ikke skulle ud af det varme badeværelse. Ja vi havde med Linus endda også et væghængt bord på vores soveværelse da Liam sov hvor puslepladsen var.
Men mit svar ville være det er en smagssag og jeg kan bedst lide på værelset
Anmeld