Kun få ved noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

cherieisc

Måske er jeg snerpet og underlig, men...

Jeg ønsker ikke at særlig mange skal vide noget om min graviditet, før maven buler godt og det ikke længere er til at skjule..

Jeg VED at flere veninder vil blive møg skuffede og ret så irriteret på min og mandens beslutning, men jeg er bare ikke typen der har et behov for at råbe op om det.. Det gælder de fleste aspekter her i livet, ikke kun min graviditet..

Vi har en lille guldklump, der fylder 2 i september.. Da vi ventede hende fortalte jeg kun mine forældre det og allernærmeste veninde det.. Og da jeg så var 21+5 ringede jeg og fortalte alle de andre det.. De var dybt skuffet, kun få kunne forstå mig..

Jeg tænker bare, er jeg VIRKELIG den eneste der har den tankegang at, det altså er lidt hyggeligt at ikke alle ved det?  

Vi har termin D. 22 december, ikke helt gennemtænkt med bryllup i Maj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Sunsmile

cherieisc skriver:

Måske er jeg snerpet og underlig, men...

Jeg ønsker ikke at særlig mange skal vide noget om min graviditet, før maven buler godt og det ikke længere er til at skjule..

Jeg VED at flere veninder vil blive møg skuffede og ret så irriteret på min og mandens beslutning, men jeg er bare ikke typen der har et behov for at råbe op om det.. Det gælder de fleste aspekter her i livet, ikke kun min graviditet..

Vi har en lille guldklump, der fylder 2 i september.. Da vi ventede hende fortalte jeg kun mine forældre det og allernærmeste veninde det.. Og da jeg så var 21+5 ringede jeg og fortalte alle de andre det.. De var dybt skuffet, kun få kunne forstå mig..

Jeg tænker bare, er jeg VIRKELIG den eneste der har den tankegang at, det altså er lidt hyggeligt at ikke alle ved det?  

Vi har termin D. 22 december, ikke helt gennemtænkt med bryllup i Maj 

Hej og velkommen i december gruppen. Jeg sys det er en personlig sag om hvornår man vil fortælle andre om det. Kan da godt forstå hvis der er nogle som får ondt i røven over at du først fortæller det så sent. Men jeg kan godt forstå at du gerne vil holde på hemmeligheden i så lang tid som muligt.
Jeg har før mistet og lavet en aftale med mit arbejde om de sku vide det med det samme jeg blev gravid, så der ku blive taget hensyn idet en del af mit arbejde består i løft. Og min kæreste har viiiildt svært ved at holde på sådan en stor nyhed, så vi lavede en aftale om at vi kunne fortælle det efter første skanning, som var 8+1 (kontrol skanning)hos gyn idet vi har fået hjælp.
Jeg ville gerne ha ventet lidt længere, men måtte gå lidt på kompromis med kæresten :-) de fleste ved det nu hvor jeg snart er 11 uger. Men det har også været yderligere svært fordi jeg har lidt meget af kvalme og opkast.

Har dog læst og hørt at maven ofte bliver tydelig noget tidligere i 2. graviditet.

Men glæder mig til at høre hvor længe du kan gå med din dejlige hemmelighed :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.