Anonym skriver:
Skriver som anonym da jeg ikke vil genkendes.. 
Undskylder det lange indlæg, spørg endelig hvis der er tvivl om noget.. 
Vores barn på snart 2 år går i privat dagpleje, har gjort det siden en alder af 8 måneder, der har aldrig været noget ondt at sige om denne dagplejer, de mødes dagligt med andre børn hos en anden privat dagplejer, der har altid været god stemning, for 4 måneder siden, begynder dagplejemoren at opfører sig mærkeligt, hun har travlt med at få børnene afleveret om morgen så vi forældre hurtigt skal gå igen, hun kan 1 ud af 5 dage virke sur om morgen, som om det er en belastning for hende at hun nu igen skal passe børn, har bemærket at de oftest sidder indenfor istedet for at komme udenfor..
Imorges afleverer vi vores barn, kl. 8.45 - vi skal senest afleverer kl 9.00, der kommer altid en af de andre børn ved 9.00 tiden så vi afleverer ikke som de sidste, hun virker igen sur, gnaven og irreteret over at vi måske lkommer "for sent" ifølge hende, jeg bliver irreteret over hendes sure måde at være på, og vores barn er lidt pyllert denne morgen og vil ikke give slip på mig.. dagplejemoren vil lave hurtig aflevering, hvor vi som forældre bare skal gå mens barnet skriger, det ønsker vi ikke så vi bliver.. hun virker igen irreteret over vi ikke bare går... da vi går har manden våde øjne, vi føler aller mest at vi bør hente vores barn, og tage det med hjem, men vi giver det en chance, da vi henter sover barnet stadig, hun fortæller vores barn har været meget træt, barnet bliver vækket, jeg fortæller at vi er været kede af det her til morgen, talt frem og tilbage og hvis hun ser det som et problem at passe vores barn, så skifter vi gerne sted.. dagplejemoren bliver helt stiv i hovedet, fortæller "Jamen det er også jeres barn, det fungere ikke så godt hernede" *H"N bider, slår, kradser og er ond ved de andre" Her bliver jeg GAL, der har ALDRIG været nogen problemer med vores barn ALDRIG, så det virker mere som om at hun nu skal finde en masse andre grunde, selvom vi egentlig bare fortæller hende at vi ikke føler vores barn er ønsket (Det samme føler en af de andre forældre dernede også) - Vi er 4 forældre, der er utilfredse, 2 af børnene stopper inden længe og vi er 2 tilbage som faktisk er ved at give op...
- jeg føler mig så dårligt behandlet og har aller mest til at holde vores barn hjemme for altid!
Hvad skal jeg gøre, det er en privat dagplejer, hvordan skifter jeg? hvad kan jeg gøre??
Jeg ville ikke kunne aflevere der igen uden at få rigtigt ondt i maven. Så jeg synes i skal ringe til pladsanvisningen hvor i hører til og fortælle om jeres situation og høre hvad chancerne er for at i hurtigt kan få en offentlig dp/vuggestueplads. Alternativt finde nu privat dp eller privat vuggestue. Jeg var i hvert fald skredet, i mangel af bedre udtryk 
Synes det lyder som om hun håndterer det rigtigt dårligt og jeg tror ikke i har det godt med at lade jeres barn blive, så synes ikke det er for drastisk at skifte. Pøj pøj med det