"baby"-træf i Fårup Sommerland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Hvem kan hvornår?

22. aug.: Line
23. aug.: Line
29. aug.: Line
30. aug.: Line
6. sep.: Line, Mette (Kaufie)

Jeg kan med sikkerhed ikke de to andre weekender, så jeg stemmer på 6/9 - med mindre der er propfyldt på sidste åbningsdag??

æv æv æv... ene dumme dage for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

linemus

ivfmarie skriver:

æv æv æv... ene dumme dage for mig!

Øv, Marie. Du er også så travl en kvinde. Hvad så lørdag d.5/9? Så skal jeg bare lige kringle noget med bil. Hvad siger du der, Kaufi?

Anmeld

14. august 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Øv, Marie. Du er også så travl en kvinde. Hvad så lørdag d.5/9? Så skal jeg bare lige kringle noget med bil. Hvad siger du der, Kaufi?

dur ikke... er optaget.
Faktisk er alle weekender afsat - fra nu af og til evig tid (sådan føles det)...
Planlæg bare uden om mig. Måske er jeg heldig at I rammer en dag hvor jeg kan fikse lidt frihed ;-)

Marie - at work

Anmeld

14. august 2009

Tut

DUMME DUMME JYDER!!!!!!

Det lyder herre hyggeligt, men det er ALT for lagt at køre for en lille KBH'er.

Det vil tage 4 timer og 46 minutter HVER vej, det er 9 ½ time i bil...

Øvøvøvøv...

Jeg holder jo af jer alligevel, men det er lidt nedern at der er så langt.

Anmeld

14. august 2009

linemus

Pjat med dig, Tut

Øv, Marie.

Hva' så? Er der andre der er friske på d.6/9?

Anmeld

14. august 2009

ka li ja

jeg er overhovedet ikke frisk! men syntes det lyder som en super fed ide!
hvis ikke jeg havde et job havde jeg sagt ja på stedet!!!
øv jeg hader at arb!

Anmeld

14. august 2009

linemus

ka li ja skriver:

jeg er overhovedet ikke frisk! men syntes det lyder som en super fed ide!
hvis ikke jeg havde et job havde jeg sagt ja på stedet!!!
øv jeg hader at arb!

Er du "ikke frisk" som i "jeg kan ikke den dag, fordi jeg skal arbejde" eller som i "puha, jeg kunne sove i 20 dage og orker ikke andet end højst nødvendigt"?

PS. Nanna var lige ved at græde i går, fordi hun fandt ud af, at jeg havde givet Arthurs sut til Signe. "Arthur glemt sut!!!" Og Signe lagde sig kun ned i sin seng, fordi jeg fortalte hende, at de andre børn også skulle sove, og at Arthur sov. Så lå Nanna - den lille papegøje - i den anden seng og pippede "Arthur sover". 

Anmeld

14. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Er du "ikke frisk" som i "jeg kan ikke den dag, fordi jeg skal arbejde" eller som i "puha, jeg kunne sove i 20 dage og orker ikke andet end højst nødvendigt"?

PS. Nanna var lige ved at græde i går, fordi hun fandt ud af, at jeg havde givet Arthurs sut til Signe. "Arthur glemt sut!!!" Og Signe lagde sig kun ned i sin seng, fordi jeg fortalte hende, at de andre børn også skulle sove, og at Arthur sov. Så lå Nanna - den lille papegøje - i den anden seng og pippede "Arthur sover". 

jeg er ikke frisk som i>jeg orker det ikke, for det vil tage en hel dag ud af min i forvej alt for overbookede kalder!!!!!< plus> jeg kunne sove i tusind timer<

fuck hvor er de søde fik signe arthurs sut ville hun selv det ?
harthur nævne faktisk signe forleden dag. kan ikke rigtig huske hvad det var hun skulle være med til

Anmeld

14. august 2009

linemus

ka li ja skriver:

jeg er ikke frisk som i>jeg orker det ikke, for det vil tage en hel dag ud af min i forvej alt for overbookede kalder!!!!!< plus> jeg kunne sove i tusind timer<

fuck hvor er de søde fik signe arthurs sut ville hun selv det ?
harthur nævne faktisk signe forleden dag. kan ikke rigtig huske hvad det var hun skulle være med til

Nåhr, det er utroligt, så klæbehjerne-agtige børn er. De husker bare hinanden, selvom de ikke har set hinanden i flere måneder.
Hvor er han sød Ja, hun valgte vist selv den sut, men jeg tror nu ikke, hun vidste det var hans. Det fortalte jeg først senere.

Anmeld

14. august 2009

ka li ja

linemus skriver:

Nåhr, det er utroligt, så klæbehjerne-agtige børn er. De husker bare hinanden, selvom de ikke har set hinanden i flere måneder.
Hvor er han sød Ja, hun valgte vist selv den sut, men jeg tror nu ikke, hun vidste det var hans. Det fortalte jeg først senere.

det havde været mere passende hvis han havde glemt en af hans lilla sutter
ved ikke engang hvad for en han havde med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.