Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

82Miraklet

Mislykkes forsøg på skildpaddecreme... efter 3 timer på køl og et langt stykke tid med pisk... endte det i dette øv øv øv øv en gang kornet sjap....

hvad er der dog sket ????
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

LotteGabriella

netdaddy skriver:

Aaaaah -så lærte jeg også noget i dag....tak for hjælpen

LOL det gjorde jeg også i sidste uge...måtte også pænt spørge hvad f***** det var de snakkede om

Anmeld

12. august 2009

ivfmarie

Maria82 skriver:

Mislykkes forsøg på skildpaddecreme... efter 3 timer på køl og et langt stykke tid med pisk... endte det i dette øv øv øv øv en gang kornet sjap....

been there.. done that... Det har ikke kølet længe nok!

OMMER

Anmeld

12. august 2009

Mikkelmusen

sådan blev min første skildpaddecreme også. Den skal køles helt ned til 5 grader før du pisker... Det tog rigtig lang tid at køle helt ned, så jeg puttede den i fryseren og tjekkede den ind imellem.  Den du har der kan du godt smide ud. Den er pisket for meget og kan ikke reddes. Det erfarede jeg... kl. 20,00 dagen før, så jeg måtte på en tank og finde skildpadder og fløde!

Anmeld

12. august 2009

sarahb

i fryseren med den den skal køle længe!!

Anmeld

13. august 2009

82Miraklet

øv øv tror bare jeg prver toblerone cremen næste gang... virker  ikke til nogen har ahft problemer med den... hehe

lavede en nu potion hvor jeg kun smeltede chokoladeskilpadderne.... men det ville ikke blive flydende mere som en masse, andre der har prøvet det ?? Nå men det fik jeg så rørt nogen lunde i noget pisket fløde og så i kagen... så nu må vi se... blev ikke optimalt, men hvad pokker det er jo 1. gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.