Hvor køber I sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Britt88 skriver:

Ja det er dyrt , og især hvis barnet vil have specielle sutter.. Min søn ville konsekvent kun have chiccos natursutter fra kære børn til 35 kr stykket, det betød en køretur på 45 min hver vej for købe nye da vores lokale kære børn lukkede.

Hvad man dog ikke gør for de kære små

Nu ved jeg at man med lidt vilje kan "tvinge" de kære små til at tage selv den billigeste sut. - Da min søster var spæd og ikke ville tage sut overhovedet holdt min far den ganske enkelt på plads i hendes mund til hun lærte det. For hvis han skulle kunne passe og trøste hende var hun nødt til at kunne bruge en sut. (Mine forældre var skilt, og min søster flaskebarn, så han havde os begge alene rimelig hurtigt). 
Hun endte også med at blive så glad for den sut at hun slet ikke ville af med den igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

MamaGulloev

MetteT skriver:

Nu arbejder jeg selv i fakta.. Og i min butik har vi de alm runde i en pakke med 2 stk til 24,95..

Tja, syne ofte der er rimelig stor forskel på forskellige fakta butikker. - Den lokale her er lidt af en rodebutik, hvor der generelt ikke virker til at være ret meget styr på ret mange ting. Og så er der andre der er rigtig pæne og hvor alt bare er 110% i orden

Anmeld

18. maj 2014

Hullabullabulla

TanyaGR skriver:

Nu ved jeg at man med lidt vilje kan "tvinge" de kære små til at tage selv den billigeste sut. - Da min søster var spæd og ikke ville tage sut overhovedet holdt min far den ganske enkelt på plads i hendes mund til hun lærte det. For hvis han skulle kunne passe og trøste hende var hun nødt til at kunne bruge en sut. (Mine forældre var skilt, og min søster flaskebarn, så han havde os begge alene rimelig hurtigt). 
Hun endte også med at blive så glad for den sut at hun slet ikke ville af med den igen

Hmm god fornøjelse med at tvinge dit barn til en billig sut.. Ikke for at tage modet fra dig, men fordi din far kunne tvinge din søster til at tage en billig sut, er det på ingen måder en garanti at du kan få dit barn til at tage en billig sut(eller sut overhovedet!) og når barnet tier stille ved en type sut, så er det den type man fortsætter med, billig eller dyr...

Ja sutter er da dyre, men man køber ikke 100 nye sutter om måneden, der er andre ting såsom bleer, tøj, evt mme, flasker, stofbleer, ammeindlæg , ammebher mv der tærer på ens økonomi, så jeg tror ikke du skal tænke at det er så galt hvis dit barn vil bruge en sut til 30 kr i stedet for en til 15 kr..

Btw så koger man sutterne meget i starten så man behøver ikke skifte til nye hele tiden

Anmeld

18. maj 2014

Bell'star

TanyaGR skriver:

Seriøst!? Vil du tvinge en sut i munden og holde den fast der, selvom barnet ikke vil have den, bare for at skulle købe en billig sut fremfor en dyrere model!?

Anmeld

18. maj 2014

MamaGulloev

Nu var det ikke for at skabe debat på det område at jeg nævnte det. Jeg bruger min mors erfaringer og råd rigtig meget til vejledning, indtil jeg får egne erfaringer. 

Jeg synes det er rigtig fint for dem der har mulighed for at lade deres barn kun kunne trøstes ved brystet, eller kun tage meget dyre sutter. Jeg har bare brug for at andre kan trøste og passe mit barn, og hvis jeg kan slippe afsted med at bruge de billige sutter så vil jeg da helst det. 

Men selvfølgelig har jeg da ikke tænkt mig at begå decideret overgreb mod min datter. Hendes trivsel er trods alt det vigtigste.

Anmeld

18. maj 2014

Lililili

På mam's facebook side, kan man bestille en gratis sut ved at opgive mail adresse. (Du får ikke en masse reklame på mail). Man kan få en pr. Mail adresse 

Anmeld

19. maj 2014

Louise H.

Vi bruger mam sutter og køber dem der hvor vi handler, hvis det er meget vigtigt :-)

Ellers venter vi til vi skal til tyskland og køber dem i Real. Der er de noget billigere.

Grunden til vi bruger mam er fordi, de runde sutter passede slet ikke til hendes lille ansigt (hun er for tidlig født), så det var naturligt for at så bruge en sut der var "flad" omkring næsen

Anmeld

19. maj 2014

MetteT

TanyaGR skriver:

Tja, syne ofte der er rimelig stor forskel på forskellige fakta butikker. - Den lokale her er lidt af en rodebutik, hvor der generelt ikke virker til at være ret meget styr på ret mange ting. Og så er der andre der er rigtig pæne og hvor alt bare er 110% i orden

Nu kan jeg se at du er fra Silkeborg.. Hvilken en fakta bor du tæt på..?

Anmeld

19. maj 2014

maria_wlt

TanyaGR skriver:

Så det koster det hvide ud af øjnene? - Synes ærlig talt det er lidt halv dyrt med 60-70 kr for 2 eller 3 sutter. Men det er måske bare hvad det koster? Eller kan det gøres billigere?

Jeg køber mine her 

http://www.apo-rot.de/details/goldi-sauger-naturform-4-11-monate/9517880.html?_menuid=7684961

Anmeld

19. maj 2014

Louisejulia

Min datter vil ikke tage nogle af de dyre sutter, hun spyttede dem ud da vi prøvede. Men da hun fik en af de rundesutter tog hun fat med det samme. Vi køber de runde sutter fra navnesutten, eller i de forskellige supermarkeder. 

Det billigste vi har givet tror jeg er cirka 32 kr. For 3, i eurospar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.