TanyaGR skriver:
Nu ved jeg at man med lidt vilje kan "tvinge" de kære små til at tage selv den billigeste sut. - Da min søster var spæd og ikke ville tage sut overhovedet holdt min far den ganske enkelt på plads i hendes mund til hun lærte det. For hvis han skulle kunne passe og trøste hende var hun nødt til at kunne bruge en sut. (Mine forældre var skilt, og min søster flaskebarn, så han havde os begge alene rimelig hurtigt).
Hun endte også med at blive så glad for den sut at hun slet ikke ville af med den igen 
Hmm god fornøjelse med at tvinge dit barn til en billig sut.. Ikke for at tage modet fra dig, men fordi din far kunne tvinge din søster til at tage en billig sut, er det på ingen måder en garanti at du kan få dit barn til at tage en billig sut(eller sut overhovedet!) og når barnet tier stille ved en type sut, så er det den type man fortsætter med, billig eller dyr...
Ja sutter er da dyre, men man køber ikke 100 nye sutter om måneden, der er andre ting såsom bleer, tøj, evt mme, flasker, stofbleer, ammeindlæg , ammebher mv der tærer på ens økonomi, så jeg tror ikke du skal tænke at det er så galt hvis dit barn vil bruge en sut til 30 kr i stedet for en til 15 kr..
Btw så koger man sutterne meget i starten så man behøver ikke skifte til nye hele tiden
Anmeld