Hvor køber I sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.511 visninger
20 svar
4 synes godt om
18. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Så det koster det hvide ud af øjnene? - Synes ærlig talt det er lidt halv dyrt med 60-70 kr for 2 eller 3 sutter. Men det er måske bare hvad det koster? Eller kan det gøres billigere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

et-ønske

Jeg er bund hysterisk med "dele" sutter.... Så jeg har altid købt hos navnesutten.dk

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

TanyaGR skriver:

Så det koster det hvide ud af øjnene? - Synes ærlig talt det er lidt halv dyrt med 60-70 kr for 2 eller 3 sutter. Men det er måske bare hvad det koster? Eller kan det gøres billigere?

Jeg har da ( da min ældste brugte sut) købt sådan en 3-pak med runde sutter for 25kr eller noget i den stil i Bilka. Mon ikke de stadig har noget lignende?

Anmeld

18. maj 2014

Maja_4000

Tror det er en meget normal pris vi købte i Kvickly/Føtex dengang Caroline brugte sut.. Da hun startede i vuggestuen købte vi dog nogle med navn på

Anmeld

18. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

TanyaGR skriver:

Tror bare det er det de koster. 

Vi køber godt nok kun de der sutter, der er 100% naturgummi. Har ikke fået dem afprøvet endnu, men har kun hørt en masse godt om dem...
Men de koster 45-50 kroner for 1 enkelt sut. 

Anmeld

18. maj 2014

MamaGulloev

Hold da op 25 kr for 3 sutter, det var da noget billigere! 

Så det surt at man ikke sådan lige bor i nærheden af en Bilka. 

Jeg må nok ud i diverse discount butikker og se hvem der kan gøre det billigst.

Og ellers må jeg jo nok bare give den pris det koster 

Anmeld

18. maj 2014

MetteT

TanyaGR skriver:

Hold da op 25 kr for 3 sutter, det var da noget billigere! 

Så det surt at man ikke sådan lige bor i nærheden af en Bilka. 

Jeg må nok ud i diverse discount butikker og se hvem der kan gøre det billigst.

Og ellers må jeg jo nok bare give den pris det koster 

Det afhænger af hvilke sutter du køber... Vi har bare brugt de alm gl dags runde sutter.. Og der købte vi altid en pakke med 6 i til 39,- i Brugsen eller Kvickly..
Mam sutter o. l er noget dyrere.,

Anmeld

18. maj 2014

MamaGulloev

MetteT skriver:

Det afhænger af hvilke sutter du køber... Vi har bare brugt de alm gl dags runde sutter.. Og der købte vi altid en pakke med 6 i til 39,- i Brugsen eller Kvickly..
Mam sutter o. l er noget dyrere.,

Det er egentlig de billige runde sutter jeg helst vil bruge, synes bare ikke jeg kan finde dem i hverken Fakta eller Føtex, som er de 2 butikker der ligger tættest på hvor jeg bor. Det ku godt være jeg bare skulle tage at køre lidt længere for at få fat på dem

Anmeld

18. maj 2014

Hullabullabulla

TanyaGR skriver:

Ja det er dyrt , og især hvis barnet vil have specielle sutter.. Min søn ville konsekvent kun have chiccos natursutter fra kære børn til 35 kr stykket, det betød en køretur på 45 min hver vej for købe nye da vores lokale kære børn lukkede.

Hvad man dog ikke gør for de kære små

Anmeld

18. maj 2014

MetteT

TanyaGR skriver:

Det er egentlig de billige runde sutter jeg helst vil bruge, synes bare ikke jeg kan finde dem i hverken Fakta eller Føtex, som er de 2 butikker der ligger tættest på hvor jeg bor. Det ku godt være jeg bare skulle tage at køre lidt længere for at få fat på dem

Nu arbejder jeg selv i fakta.. Og i min butik har vi de alm runde i en pakke med 2 stk til 24,95..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.