storesøster gave...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. maj 2014

Natascha

Ja som overskriften skriver, hvad fik jeres ældste børn da de blev storesøster/ bror... Hvis de fik noget...!!

Knus fra Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

L&V

Natascha skriver:

Ja som overskriften skriver, hvad fik jeres ældste børn da de blev storesøster/ bror... Hvis de fik noget...!!

Knus fra Natascha

En lillebror he he. Vi ga hende ik noget vi havde snakket om det men blev enige om at vi syntes det var noget underligt noget at gøre

Anmeld

18. maj 2014

Natascha

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

En lillebror he he. Vi ga hende ik noget vi havde snakket om det men blev enige om at vi syntes det var noget underligt noget at gøre

tak for svar.. :-)

Anmeld

18. maj 2014

Mor til Ella

Natascha skriver:

Knus fra Natascha

Vi giver ikke noget.

Men ved at bedsteeforældrene har en lille ting med til Ella når de kommer.

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

David fik sengetøj i voksen str og et badehåndklæde - for lillebror skulle arve hans juniordyne og babyhåndklæderne (dem med hætte) derudover fik han en "jeg er blevet storebror"-bluse og et tog.

Vi syntes også han skulle have en gave for vi regnede med at lillebror nok ville få nogle men alle havde faktisk en gave med til ham også

Anmeld

18. maj 2014

Sahara82

Natascha skriver:

Knus fra Natascha

Jeg tror nok mit barn skal have noget når nr to engang melder sig. Noget som han kan bruge meget tid på mens jeg ammer. En god stak bøger, en ridderborg eller sådan noget. Men i første omgang skal det self ikke handle om gaven, men om at han/hun skal se den lille ny og holde den osv.

Anmeld

18. maj 2014

spj

Vi havde købt en stor pakke brio tog til min datter. Det var det bedste hun vidste på det tidspunkt og hun blev så glad for det.
En genial gave, for når der kom gæster for at skulle se lillebror, skulle hun vise sit briotog også skulle drengene/mændene der var på besøg lave togbanen med hende også kunne vi kvinder sidde og snakke om fødsel og beundre lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.