Hvornår kunne jeres små selv sidde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Clisolka

Millea skriver:

Hej derude 

Hvornår kunne jeres små selv sidde op, fx på gulvet? Og hvor tidligt brugte i støtte, fx barnevognspude..?

carl er snart 5 mdr, kan ikke sidde selv endnu, men tror det kommer snart, vil ikke ødelægge hans lille ryg, men hvordan træner vi og hvor meget støtte må jeg anvende? 

Min ældste var 7 mrd. da hun selv kunne side - og lillebror er akkurat lige selv begyndt, han er 8½ mrd  Han har siddet selv i barnevognen de sidste par uger, men først nu han kan på gulvet  De har begge brugt barnevognspude fra ca 5 mrd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

L&V

Millea skriver:

Hej derude 

Hvornår kunne jeres små selv sidde op, fx på gulvet? Og hvor tidligt brugte i støtte, fx barnevognspude..?

carl er snart 5 mdr, kan ikke sidde selv endnu, men tror det kommer snart, vil ikke ødelægge hans lille ryg, men hvordan træner vi og hvor meget støtte må jeg anvende? 

De har begge sat sig op da de var omkring 7 måneder. De er ik blevet sat op før de selv kunne

Anmeld

27. maj 2014

mommy1991

Hej derude 

Vi øvede det ikke, men da han var 6 måneder, satte jeg ham op fordi jeg ville se om han kunne sidde, og det kunne han  og så kom han selv op at sidde da han var 7 mdr ca.. 

Anmeld

27. maj 2014

M (:

Hej derude 

Hjalte sad stabilt da han var 6 mdr. Han har aldrig været pudet op og vi opdagede det ved et tilfælde. Han kunne selv sætte sig op (fra liggende stilling) da han var 8 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.