Tid til nf!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
18 svar
12 synes godt om
18. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

HURRAAAA så kom der brev om nf!! 

MEN!!! Har fået tid på det forkerte sygehus  Meeega typisk altså. 

Nu håber jeg bare de har en tid på det rigtige sted inden alt for længe. Vil bare SÅ gerne ind og se om alt er fint, hurtigst muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det var da træls, at du har fået tid på det forkerte sygehus....

Anmeld

18. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Saphiira skriver:

Det var da træls, at du har fået tid på det forkerte sygehus....

Mega! Fatter heller ikk helt hvad der lige er gået galt. 

Anmeld

18. maj 2014

Jupiter

Det er hvad der sker 

Jeg fik tid til JM det forkerte sted. Men det skyldes at flere byer har samlet deres administration et sted, og lægen glemte at spørge om jeg ønskede en anden by end den hvor administrationen ligger.

Det "fede" er så at de kun har tlf. tid tirsdag og onsdag 9.30-11.30, så jeg kan ringe og lave tiden om. Der er jeg jo så på arbejde, og vi sidder fire på kontoret, så kan ikke ligefrem holde det hemmeligt længere 

Anmeld

18. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Jupiter skriver:

Det er hvad der sker 

Jeg fik tid til JM det forkerte sted. Men det skyldes at flere byer har samlet deres administration et sted, og lægen glemte at spørge om jeg ønskede en anden by end den hvor administrationen ligger.

Det "fede" er så at de kun har tlf. tid tirsdag og onsdag 9.30-11.30, så jeg kan ringe og lave tiden om. Der er jeg jo så på arbejde, og vi sidder fire på kontoret, så kan ikke ligefrem holde det hemmeligt længere 

Hahaha, uuuups. Ej det er altså også snævert hvis telrfontiderne er sådan.  

Anmeld

18. maj 2014

Jupiter

Mor11 skriver:

Hahaha, uuuups. Ej det er altså også snævert hvis telrfontiderne er sådan.  

Det er rimelig tarveligt ja 

Så nu offentliggør jeg det på et møde i morgen, og ringer med god samvittighed på tirsdag 

Jeg har også NF på næste mandag, så det er jo ikke fordi der er så længe til at det ville komme ud alligevel 

Anmeld

19. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Jupiter skriver:

Det er rimelig tarveligt ja 

Så nu offentliggør jeg det på et møde i morgen, og ringer med god samvittighed på tirsdag 

Jeg har også NF på næste mandag, så det er jo ikke fordi der er så længe til at det ville komme ud alligevel 

Nu har jeg ringet idag for at få ny tid. Det var så ikke en fejl  Og jeg kan ikke få en tid på mit nærmeste sygehus. Så nu kan jeg så tage fri fra arbejde og betale selv for 2 timers transport plus den tid skanningen tager. I stedet for at jeg kunne gå hen til gyn afd på 2 min på det andet sygehus, fra min arbejdsplads. Æææææv hvor er det træls. 

Anmeld

21. maj 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Nu har jeg ringet idag for at få ny tid. Det var så ikke en fejl  Og jeg kan ikke få en tid på mit nærmeste sygehus. Så nu kan jeg så tage fri fra arbejde og betale selv for 2 timers transport plus den tid skanningen tager. I stedet for at jeg kunne gå hen til gyn afd på 2 min på det andet sygehus, fra min arbejdsplads. Æææææv hvor er det træls. 

Det er da vildt irriterende, det er sku også langt du skal hvis du siger 2 timers transport. Håber det går godt, glæder mig alligevel til at høre hvordan det er gået. Jeg har først fået tidd. 3/6, så jeg må vente lidt mere

Anmeld

21. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sunsmile skriver:

Det er da vildt irriterende, det er sku også langt du skal hvis du siger 2 timers transport. Håber det går godt, glæder mig alligevel til at høre hvordan det er gået. Jeg har først fået tidd. 3/6, så jeg må vente lidt mere

Jep, det er i den modsatte ende af øen og skal med offentlig transport  

Nu har jeg også lige modtaget indkaldelse til første jm besøg! Ugen efter nf  Det er da vildt tidligt?  Der står vi skal snakke om min forestående vaginale fødsel..... Hahaha, jeg føler det lidt komisk. Min sidste fødsel endte i ks, fordi bebs lå skævt med hovedet til sidst. Forløbet tog over 40timer. Men, jeg er helt cool med det og frygter slet ikke en fødsel mere. Tvært imod, jeg glæder mig til (forhåbentlig) at få oplevelsen af en helt alm vaginal fødsel.  

og nu føles det lidt som om himmel og hav bliver sat i bevægelse for at guide og støtte og snakke en masse, med ekstra jm besøg osv. Ved nemlig at de også skal tjekke op på babys størrelse når vi når længere hen, selvom jeg slet ikke selv er bekymret for en stor baby. 

Det er altså lidt mystisk  Og pyyyyh hvor skal jeg have meget fri lige oveni hinanden 

Anmeld

21. maj 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Jep, det er i den modsatte ende af øen og skal med offentlig transport  

Nu har jeg også lige modtaget indkaldelse til første jm besøg! Ugen efter nf  Det er da vildt tidligt?  Der står vi skal snakke om min forestående vaginale fødsel..... Hahaha, jeg føler det lidt komisk. Min sidste fødsel endte i ks, fordi bebs lå skævt med hovedet til sidst. Forløbet tog over 40timer. Men, jeg er helt cool med det og frygter slet ikke en fødsel mere. Tvært imod, jeg glæder mig til (forhåbentlig) at få oplevelsen af en helt alm vaginal fødsel.  

og nu føles det lidt som om himmel og hav bliver sat i bevægelse for at guide og støtte og snakke en masse, med ekstra jm besøg osv. Ved nemlig at de også skal tjekke op på babys størrelse når vi når længere hen, selvom jeg slet ikke selv er bekymret for en stor baby. 

Det er altså lidt mystisk  Og pyyyyh hvor skal jeg have meget fri lige oveni hinanden 

Ja det var da ret kort efter du sku til jm, men ja det har nok lidt at gøre med din tidligere graviditet. Skal du så også til jm i den anden ende af byen?
Dejligt at høre at du er helt cool med det hele, det er jo også sådan det helst ska være.
Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.