uhmm tja :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. maj 2014

Anonym trådstarter

Lidt komisk damer :p
Igår hvor manden og jeg ville dyrke lidt elskovs, først og fremmest snubler jeg over min hund efter følgende dør trinet :b nu til det mindre sjove, det gjorde modbydeligt ondt at lade ham trænge ind i mig! Det stak. Var våd nok har ikke nogle sygedomme eller blære betændelse :b bare lige så i vidste det da min partner og jeg kun har hinanden men det var en nivende ømhed og i livmoder og inde i missen hvergang han trak sig ind og ud der har ingen smerter været hele det år vi har prøvet? Har heller ikkw fået tante rød :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

fo82

Hm - kan du måske have svamp? 

I øvrigt er der ikke noget som et godt grin :-D 

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Hm - kan du måske have svamp? 

I øvrigt er der ikke noget som et godt grin :-D 

Jeg så sikkert meget yndig ud i mine fald :b

Det klør ikke i mit underliv, det gør nærmer bare ondt, når vi skal være intime -_-

Anmeld

18. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det klør ikke i mit underliv, det gør nærmer bare ondt, når vi skal være intime -_-

Svamp behøver ikke altid at klø...

afhænger meget af hvor det sidder henne...

Hvis det er indvendigt så har jeg haft det som du beskriver, ingen kløe bare at det sveg og brændte inden i ved samleje...

HUSK at svamp IKKE behøver at være pga urenhed... det kan opstå af MANGE årsager såsom stress...

Anmeld

20. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Det lyder som svamp... Sådan starter mit.
Lægger normalt ikke mærke til det, før det har spredt sig til udenpå og det begynder at klø.

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Forstår ikke hvis det skulle være det da jeg bruge sådan noget crem der skulle sørger for det ikke kommer. Da jeg næsten lige har været turen igennem

Anmeld

20. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Forstår ikke hvis det skulle være det da jeg bruge sådan noget crem der skulle sørger for det ikke kommer. Da jeg næsten lige har været turen igennem

Det lyder som svamp. Og det kan sagtens komme igen selvom du lige har haft det.

Canesten, som man kan købe i håndkøb, er ikke altid effektivt nok, så jeg ville smutte en tur forbi lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.