Pikku Myy skriver:
Da min søn var i den alder var der altid bevægelse. Vi nød faktisk lidt når han var syg, for det var det eneste tidspunkt hvor han kunne sidde og putte. Heldigvis husker jeg det som om han ikke var specielt slem til at gøre ting han ikke måtte, der var bare gang i den hele tiden. Vi var faktisk nødt til at gå på legeplads et par timer hver dag efter vuggestuen for at han ikke kravlede på væggene når vi kom hjem.
Det stoppede først da han kom i børnehave. Han går i en udebørnehave, hvor de (som navnet antyder) er ude hele dagen, og nu foretrækker han roligere beskæftigelser herhjemme. Som han selv siger, så går han ude hele dagen i børnehaven, så skal vi ikke bare blive inde. Hvis han er hjemme mere end en weekend, er det dog sikkert at han bliver rastløs og trænger til at komme ud.
Mit råd (hvis du da overhovedet bad om et
) vil være at komme ud i det gode vejr, så han får brugt sin krop en masse. Hos os gav det mere ro.
Kan fuldstændig følge din beskrivelse! Sidst James var syg, var han sådan rigtig puttesyg og ville kun ligge i vores arme. Og det er selvfølgelig synd at han var syg, men på den anden side var det altså virkelig rart, at han bare for én gangs skyld ville putte lidt og ligge STILLE!
Udenfor er en god idé! Han er så bare heller ikke kommet over ting-i-munden-fasen, så der er sand i mund, ører, hovedbund, ble (!!). men pyt, så bliver han vel resistent overfor en eller anden form for bakterier
Anmeld