Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Kan man godt få en 3D allerede i uge 15?

Eller er det bedst at vente...

Det var med i den "pakke" vi købte. På de fleste hjemmesider står der hvad der er inkluderet i prisen. Tjek dem ud og sammenlign. Flere steder er der 3D med i, måske bare få billeder. Men det er ikke noget man betaler ekstra for. Hvis I skal have lavet rigtige 3D billeder/film så er det vist nok bedst at få gjort i uge... Tror det er 25-32 eller sådan noget. I uge 15 ligner baby mest en lille hundehvalp synes jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Kan man godt få en 3D allerede i uge 15?

Eller er det bedst at vente...

Det var med i den "pakke" vi købte. På de fleste hjemmesider står der hvad der er inkluderet i prisen. Tjek dem ud og sammenlign. Flere steder er der 3D med i, måske bare få billeder. Men det er ikke noget man betaler ekstra for. Hvis I skal have lavet rigtige 3D billeder/film så er det vist nok bedst at få gjort i uge... Tror det er 25-32 eller sådan noget. I uge 15 ligner baby mest en lille hundehvalp synes jeg 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ah okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.