Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. maj 2014

Anonym trådstarter

Hvor kan man typisk få lavet en kønsscanning?
På sit eget sygehus eller?

Og er der nogle der ikke kunne vente til man var i uge 20.

Jeg skal snart til min første scanning og ved ent for tidlig at se det der. Men er så spændt at jeg ikke tror jeg kan vente to måneder endnu.
Er det det værd når man alligevel 6 uger ca. efter skal til scanning?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Hvor kan man typisk få lavet en kønsscanning?
På sit eget sygehus eller?

Og er der nogle der ikke kunne vente til man var i uge 20.

Jeg skal snart til min første scanning og ved ent for tidlig at se det der. Men er så spændt at jeg ikke tror jeg kan vente to måneder endnu.
Er det det værd når man alligevel 6 uger ca. efter skal til scanning?...

Du kan jo gå ind til en privat scanningsklinik.
Vi fik lavet en kønsscanning i uge 14. Og ja det er det hele værd. Vi fik 3D og det var så fedt at se.

Da vi kom ind til MD scanningen var det en smugle kedeligt fordi man havde set hende i 3D nogle uger inden.

Så ja jeg kan varmt anbefale at få en kønsscaninng

Anmeld

16. maj 2014

Mor til F

Jeg fik lavet en kønsscanning da jeg var 14+4

Det var pga blødning,  hvor kæresten og jeg,  ville sikre os, at alt var ok.

Har tidligere mistet tvillinger,  så blev meget nervøs.

Egentlig kunne jeg godt have ventet til MD scanning,  med at få kønnet at vide - men kæresten var så spændt,  at vi besluttede,  at få både scanning og køn i et.

Vi var på scanningsklinilkken i København - det kostede 400 kr og var for os alle pengene værd,  og mere til :-)

Jeg kan varmt anbefale det.

Anmeld

16. maj 2014

NessaXenia

Jeg skal til kønsscanning imorgen 15+3

Anmeld

16. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg scannes i næste uge hvor jeg er 12+1. Og så ville meg jo kun skulle vente 2-3 uger til at kunne få kønnet at vide.
Jeg er virkelig så spændt. Så overvejer at få det lavet
Selvom det er kort tid efter en scanning...

Anmeld

16. maj 2014

Anonym trådstarter

NessaXenia skriver:

Jeg skal til kønsscanning imorgen 15+3

Hvor spændende

Anmeld

16. maj 2014

LilleChelle

Jeg kan ikke vente - og det kunne jeg heller ikke med den første :p 

Så her skal jeg til scanning på onsdag hvor jeg er 13+6 - fordi de ikke havde tid dagene efter, og jeg er normalvægtig, vurderede de at de nok sagtens kunne se det der. 

Anmeld

16. maj 2014

Anonym trådstarter

I hvor god tid skal man mon bestille??

Anmeld

16. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

I hvor god tid skal man mon bestille??

På de fleste klinikker kan man faktisk godt bestille dagen inden. Men hvis du allerede ved det nu kan du jo sagtens booke en tid. Så ved du jo også at det passer dig 100%. Vi fik lavet en kønsscanning fordi vi havde fået af vide at det ikke var alle der ville sige/lede efter kønnet. Og så gad jeg ikke vente til efter md hvis de så ikke gad. Var afsted 15+0 og det var en fantastisk oplevelse. Md var helt ved siden af i forhold til den gode kvalitet og så plus 3D. Det var helt igennem en fantastisk dag som jeg slet ikke fortryder at jeg brugte 1000 kr hos "storkereden" i vemmelev, Sjælland.

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

På de fleste klinikker kan man faktisk godt bestille dagen inden. Men hvis du allerede ved det nu kan du jo sagtens booke en tid. Så ved du jo også at det passer dig 100%. Vi fik lavet en kønsscanning fordi vi havde fået af vide at det ikke var alle der ville sige/lede efter kønnet. Og så gad jeg ikke vente til efter md hvis de så ikke gad. Var afsted 15+0 og det var en fantastisk oplevelse. Md var helt ved siden af i forhold til den gode kvalitet og så plus 3D. Det var helt igennem en fantastisk dag som jeg slet ikke fortryder at jeg brugte 1000 kr hos "storkereden" i vemmelev, Sjælland.

Kan man godt få en 3D allerede i uge 15?

Eller er det bedst at vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.