Kæreste søde Kristine. Du skal sygemeldes NU. Håber ikke du er taget på job i dag...
Og så skulle du tage og ringe ned til lægen, eller tage derhen og bede om en akut tid, for du skal i behandling nu.
Det der du går igennem nu, det er bare så hårdt, det ved jeg, for jeg gjorde det selv i april måned, hvor jeg trak det ud med at begynde på medicinsk behandling, fordi jeg var bange for det kunne påvirke min datter, da hun skulle i nårkose, og det blev bare værre og værre. Og det tager altså omk. 3 uger før medicin begynder at virke....
Jeg håber du tager dig selv alvorlig, og sørger for at blive sygemeldt. Det lyder til du har en god mand. Og så skal du lære at sige fra, for jeg kan ligesom høre på dig at du er en meget hjælpsom person, men nu er det vigtigt at du tænker på dig selv først og fremmest. Jeg ved det er svært at lære at sige fra, men det kan lade sig gøre.
Jeg vil bare give dig et kram og lade dig vide, der er lys forude. Du skal nok få det godt igen, men du skal sørge for at give dig selv omsorg lige nu, bl. a. ved sygemelding og akut tid...osse selv om der ikke er længe til fredag. Men det er skisme længe, når man har det som du har det.
Kram fra Tina. (som er kommet ud på den anden side igen)
Anmeld