Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg døjer også frygtelig meget med kvalme.,, ingen opkast endnu Men hver gang kvalmen melder sig skal jeg spise lidt, ellers så får jeg det så sindsygt dårligt efter lidt tid. Så jeg forventer jeg blir meeeeget stor til sidst Men det er det eneste der virker for mig og man skal jo kunne fungere når man har job der skal passes og i mit tilfælde en pige på tre år. 

Har selv prøvet seaband men uden held! 

For du snart får det bedre

Mit startede også bare med kvalmen :-( men til sidst kom opkasten :-( øv det er træls! Føler godt nok med dig, at du skal være der for din datter, puha, godt jeg kun har en hund lige nu, Hihi :-) jeg må prøve det der med at spise lidt, det kan bare være svært når ikke  har lyst til noget. Så må jeg tvinge det ned :-)

tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Jeg var også ret hårdt ramt af kvalme de første 4-5 mdr af graviditeten. Kastede op mellem 3 og 10 gange hver dag. Ikke for at være lyseslukker, men her var der intet der hjalp. Jeg begyndte endda at spise madvarer som jeg vidste ikke var alt for klamme når de skulle den anden vej

Desværre er der bare nogle der er hårdere ramt end andre, og mig bekendt er det helt normalt.

Håber du kan finde noget, der kan hjælpe dig, og tillykke med graviditeten

Hellere høre sandheden, end at få at vide at det nok skal gå væk, hvis det muligvis ikke gør før om laaaang tid :-( helt ærligt så er jeg virkelig også nervøs for at spise noget der er klamt at skulle få op igen! Det er måske derfor jeg næsten ikke tør at spise, fordi jeg er så nervøs for det kommer op igen :-( 

Krydser alt hvad jeg har, for jeg finder en løsning 

tak skal du have 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Prøv at snakke med din læge om muligheden for akupunktur!

Jeg var også rigtig hårdt ramt i sidste graviditet, denne gang knapt så slemt. Det er fuldstændig ulideligt! 

God bedring!

Årh ja det lyder faktisk som en god idé :-) det har jeg prøvet før, mod stress, og det hjalp mig helt vildt, så lad os da håbe det kan hjælpe på kvalmen også :-):-)

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Prøv at snakke med din læge om muligheden for akupunktur!

Jeg var også rigtig hårdt ramt i sidste graviditet, denne gang knapt så slemt. Det er fuldstændig ulideligt! 

God bedring!

Og tak! 

Anmeld

17. maj 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er henne, men ca. 6+4. Jeg har den værste kvalme nogensinde :-( den startede i fredags og igår kunne jeg kun klemme 2 stykker rugbrød ned, som desværre kom op igen :-( idag har jeg spist 4 kiks, som jeg heldigvis godt har kunne holde nede indtil videre. 

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ligger bare og er ikke i stand til noget. Jeg ved godt gaviditetskvalme er normalt, men det her er slet ikke til at holde ud :-( jeg har en lille hund som skal luftes, mens min kæreste er på arbejde, så jeg skulle gerne kunne rejse mig fra sengen :-( 

Jeg ved ikke om jeg bare burde kontakte læge? I starten troede jeg bare det var sygdom, men tror måske jeg er en af de 'heldige' som er ramt af den grimmeste kvalme 24 af døgnet :-( 

Faktisk så havde jeg det præcist sådan der i uge 6. Jeg var så dårlig jeg flere gange besvimede af det. Kunne ingenting spise og kunne slet ikke være til. Men så skete der noget omkring 7+3. Jeg kunne begynde at spise og sove mig fra det og det lettede helt enormt og gjorde resten af kvalmeperioden meget tålelig. Men tror desværre du er nød til bare at følge med din krop, og gøre lidt hvad den fortæller dig, og så ellers vente. Det skal nok blive bedre!!

Anmeld

17. maj 2014

tweety2060

FØler med dig. Kender det -her løber det på 27. Uge med opkastninger og kvalme.... Intet har hjulpet her, hverken seaband, akupunktur, medicin el lign. Både svangreklinikken og lægen frarådede langvarig medicin...
Små portioner, mandler, kiks, saltchips og æbler var min vej frem...
Jeg blev desværre også sygemeldt pga mine opkastninger... De kom dag og nat og arbejdede jeg tabte jeg mig med det samme og blev dehydreret....
Her er der også hund og barn og ja hunden kommer ud og tisser men gåtur nej....
God bedring og tillykke

Anmeld

17. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Mit startede også bare med kvalmen :-( men til sidst kom opkasten :-( øv det er træls! Føler godt nok med dig, at du skal være der for din datter, puha, godt jeg kun har en hund lige nu, Hihi :-) jeg må prøve det der med at spise lidt, det kan bare være svært når ikke  har lyst til noget. Så må jeg tvinge det ned :-)

tusind tak 

Ja det er rigtig svært når man virkelig ikke har lyst til noget at spise og så skulle tvinge sig selv til det. Håber det kan virke lidt for dig også. Det er træls man ikke bare kan få lov til at nyde det i fulde drag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.