Uge 22 og abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

lineog4

Kommer jo meget an på grunden. Hvis det alene handler om timing og ikke om sygdom hos mor eller barn så nej, så kan man ikke få en abort i 22. Uge. Og det skal være livstruende for at få det tildelt - kender en hvor de først fik afslag trods lægerne skrev deres barns komplikationer betød barnet ikke kunne leve.

Håber livet bliver mere lyst og dit lille barn er raskt og selvsagt at du finder en løsning for dig og barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Swerg

pussekat skriver:

hejsa søde
nej jeg kom ikke med et sur hedder men du kan hold det ind i mave til det skal føde også kan du give mig/min mand det vi vil elsler det højt da
vi selv her prøve i over 9 år nu

Det lyder hårdt ... 

Anmeld

15. maj 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hey

Jeg har bare brug for at høre om man kan få en abort når man er s langt henne? Ikke nogle sure miner

Nej det håber og tror jeg da virkelig ikke man kan!

Anmeld

15. maj 2014

pussekat

Swerg skriver:

Det lyder hårdt ... 

hejsa
ja det er hårdt her være på sygehus og får hjælp og her være gravid 2 gang som end i sa og en bio men nu her min elsker mand lige sige efter 2 år hvor vi kun her prøve her hjem at vi skal prøve donorsæd hold op jeg elsker da han sige det

Anmeld

15. maj 2014

Swerg

pussekat skriver:

hejsa
ja det er hårdt her være på sygehus og får hjælp og her være gravid 2 gang som end i sa og en bio men nu her min elsker mand lige sige efter 2 år hvor vi kun her prøve her hjem at vi skal prøve donorsæd hold op jeg elsker da han sige det

Hvor er det stort af ham! Held og lykke !! 

Anmeld

15. maj 2014

pussekat

Swerg skriver:

Hvor er det stort af ham! Held og lykke !! 

tak håbet det lykke nu da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.