Uge 22 og abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
15 svar
32 synes godt om
15. maj 2014

Anonym trådstarter

Hey

Jeg har bare brug for at høre om man kan få en abort når man er s langt henne? Ikke nogle sure miner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hey

Jeg har bare brug for at høre om man kan få en abort når man er s langt henne? Ikke nogle sure miner

Det kan man ikke.

Anmeld

15. maj 2014

Soleil

Jeg ved ikke hvordan reglerne er, men mener det er noget man skal søge om og barnet skal fødes. du kan ikke få foretaget en "normal" abort, da barnet er for stort...

Anmeld

15. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Abortgrænsen er 12 uger i Danmark, så det kan man ikke. Jeg mener man kan søge om sen abort under særlige betingelser (barn eller mors sygdom), men det er vist kun til uge 20

Anmeld

15. maj 2014

Ayasmor

Ganske enkelt, nej. Kun hvis der er store misdannelser hos barnet, så kan du søge om at føde barnet

Anmeld

15. maj 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hey

Jeg mener man kan søge om det, men at det kræver en sindsyg god grund som fx moderens liv i fare, barnet er sygt eller sådan noget. 

Må jeg spørger hvorfor? 

Held og lykke og jeg håber du finder det du har brug for

Anmeld

15. maj 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Hey

Nej ikke en abort, men hvis fosteret er syg og det sundhedsfaglige personale vurdere at barnet ikke vil kunne klare sig kan man sætte fødslen igang.

Anmeld

15. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Janey skriver:

Abortgrænsen er 12 uger i Danmark, så det kan man ikke. Jeg mener man kan søge om sen abort under særlige betingelser (barn eller mors sygdom), men det er vist kun til uge 20

Det ser ud til at det i nogle tilfælde kan lade sig gøre op til uge 24, men der skal ansøges om det, og det er kun under særlige betingelser, at man får tilladelsen. Du kan se mere her (et stykke nede står betingelserne)

http://www.sundhedslex.dk/abort-efter-12-uge.htm

Anmeld

15. maj 2014

pussekat

Anonym skriver:

Hey

hejsa søde
nej jeg kom ikke med et sur hedder men du kan hold det ind i mave til det skal føde også kan du give mig/min mand det vi vil elsler det højt da
vi selv her prøve i over 9 år nu

Anmeld

15. maj 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hey

Hvis det hele bare er noget lort, hvad med måske bortadoption istedet? 

Håber virkelig at det løser sig for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.