Kære Anja,
det var sgisme da træls for dig. Æv hvor må det være hårdt nærmest at blive bedt om at holde i praktikken. Men jeg kan godt se det et elelr andet sted. Og jeg er sikker på at din afd. leder har sagt det for at beskytte dig, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget.
Jeg tro, at det du skal gøre op med dig selv det er om du vil tage resten af dit ophold som dit livs største udfordring, og så sige til dig selv, at de bøn sgu ikke skal få dig "ned med nakken". De skal ikke have lov til at mobbe dig ud. Det er let sagt, det ved jeg godt. Nu ved jeg slet ikke hvor gamle de anbragte børn er, men ved at denne type unger kan være lidt besværlige. Men mange gange er det de virkelig har brug for, det er en stærk og stabil voksen. De har ofte oplevet det modsatte og er derfor de er hvor de er i dag.
Blev det for rodet og uforståeligt??????
Men ender det med at du finder et andet praktiksted, så må du ikke se det som et kæmpe nederlag. Der er bare nogle steder, hvor man ikke finder "sin rette hylde". Og sådan er det bare. Vi kan ikke passe ind alle steder, og det er ikke alle typer mennesker/børn der passer til os som mennesker.
Pøj pøj med det hele Anja. Jeg er sikker på du nok skal finde en god løsning, om det så bliver at fortsætte med oprejst pande, eller om du skal finde et nyt praktiksted.
Jeg håber ikke indlægget bliver opfattet som "belærende, klogt eller bedrevidende", men det var bare lige mine tanker i skrivende stund.
Er det Tiagerhus du er på? Er jo selv oprindelig fra Tarm, så kender området godt.
Knus herfra. st.
Anmeld