Gravid i uge 5+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

missKat

LouiseLarsen skriver:

Vi har fortalt det til folk ja, jeg ved godt man skal passe på.... Men vi blev enige om at vi ikke ville holde det hemmeligt, og sker der noget med spunken, jamen så er det jo sådan.... Vi ville selvfølgelig blive rigtig kede af det, men så vil der være en grund og folk ville forstå det....

Vi har også snakket navne....

Piger: Josefine, Nadja, Nikoline, Frederikke, og Lærke

Drenge: Willian og Noah.....

vi har også fortalt det til de nærmeste, for vi vil jo gerne dele glæden!! og skulle det gå galt, vil vi jo også gerne dele sorgen...

jeg fortæller det snart til min chef, men ikke mine kollegaer.
mest fordi jeg er opereret for 5 diskusprolapser, så hvis der skulle komme dage hvor min krop ikke er helt god, så vil jeg hellere have fortalt det på en god dag. 
regner med at sige det til hende omkring uge 8.
jeg er 6+3 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

LouiseNielsen

Vil lige ønske jer en rigtig go weekend, piger....

Anmeld

14. august 2009

viben

Hej piger

Jeg er i dag 7+0 uger henne og meget glad! :-) Her var det også planlagt men blev gravid i første hug, rimelig vildt, så derfor er det nok ikke helt gået op for os endnu, selvom vi snakker meget om det :-) Jeg har også allerede været hos lægen og få lavet vandrejournal og valgt fødested... Og Har da også en masse af tegnene, er meget træt, ømme bryster, lidt halsbrand og kvalmefornemmelser... Men intet alvorligt og de sidste par dage er bare gået så nemt, ingen gener og føler mig igen som et helt menneske der ikke behøver sove 14timer om dagen... Så må vi se hvor længe det varer... :-)

God weekend allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.