Tillykke med graviditeten

Jeg har heller ikke vidst jeg er gravid ret længe, jeg er i 6. uge nu.
Jeg kan helt sikkert godt følge det du skriver mht. negative tanker... hos mig dominerer de positive tanker mest, jeg er VILDT glad for at være blevet gravid! Det er også gået rimelig hurtigt, vi smed p-pillerne i midt marts.. men jeg har også svært ved at give mig selv lov til at blive alt for glad kan jeg mærke? For hvad nu hvis der sker noget, hvis jeg mister det igen... har taget flere g-tests også de følgende dage efter den første som var positiv, for ligesom at sikre mig at det stadig er der - er det ikke åndsvagt?

Jeg glæder mig bare rigtig meget til mit 1. lægetjek som ligger d. 31/8 - der vil jeg være præcis 9 uger henne.... og så vil jeg glæder mig til de første 12 uger er overstået.. det er træls at de første 12 uger, står som "faretruende uger" i mit hoved.. - jeg får ikke lov at slappe helt af og nyde det, før de 12 uger er overstået tror jeg?
Jeg synes det er svært at der skal gå så lang tid for mit vedkommende - men min læge sagde at de ikke kunne gøre noget for mig før, da var det for tidligt at tjekke noget

Hvornår skal du til 1. lægetjek?
Anmeld