børne lænestole... må jeg se jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Kay

Palaja skriver:

Vi har en "gammeldags" kurvestol. Den fungerer fint til begge unger (3,5 og 1 år). Vores er købt i IKEA, men synes ofte jeg har set dem i genbrugsbutikker til ingen penge...

Det var måske en idé tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Studerendemor

Kay skriver:

efter elna havde været ude og køre med vores genbo, stod hendes "ekstra" autostol... en ældre model vi har arvet inde i stuen... og hun har siddet rigtig meget i den og hygget... 

i weekenden besluttede vi at rydde op og rykke lidt rundt og stille stolen ud på plads i skuret... men nu spørg hun efter den... så den kommer nok ind igen i eftermiddag når far kommer hjem... 

nå men jeg tænkte jo så at det kunne være lidt federe hvis hun så havde sin egen lænestol, eller gynge stol eller noget i den retning... 

så jer der har børne læne stole... eller ønsker sig børne lænestole... hvilke har i... må jeg se? evt med et link  

Min datter har en kurvestol med et lammeskind i, og en hjemmesyet sækkestol med vaskbart betræk. Begge dele har kostet under 100,- og fungerer godt. 

Anmeld

13. maj 2014

Kay

Mor i Aarhus skriver:

Min datter har en kurvestol med et lammeskind i, og en hjemmesyet sækkestol med vaskbart betræk. Begge dele har kostet under 100,- og fungerer godt. 

Når ja har ik tænkt over at ligge fx et skind i 

Anmeld

13. maj 2014

cecilie1984

Kay skriver:

efter elna havde været ude og køre med vores genbo, stod hendes "ekstra" autostol... en ældre model vi har arvet inde i stuen... og hun har siddet rigtig meget i den og hygget... 

i weekenden besluttede vi at rydde op og rykke lidt rundt og stille stolen ud på plads i skuret... men nu spørg hun efter den... så den kommer nok ind igen i eftermiddag når far kommer hjem... 

nå men jeg tænkte jo så at det kunne være lidt federe hvis hun så havde sin egen lænestol, eller gynge stol eller noget i den retning... 

så jer der har børne læne stole... eller ønsker sig børne lænestole... hvilke har i... må jeg se? evt med et link  

Mine piger har disse

det er dog ikke rigtige lænestole med puf og sådan men de elsker deres tv stole 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2014

Kay

cecilie1984 skriver:

Mine piger har disse

det er dog ikke rigtige lænestole med puf og sådan men de elsker deres tv stole 

Ej de er også ret fede... men er det ik havestole?

Anmeld

13. maj 2014

cecilie1984

Kay skriver:

Ej de er også ret fede... men er det ik havestole?

jo det er de nok egentlig, de ligner ihvertfald dem man kan købe til voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.