børne lænestole... må jeg se jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.447 visninger
35 svar
14 synes godt om
13. maj 2014

Kay

efter elna havde været ude og køre med vores genbo, stod hendes "ekstra" autostol... en ældre model vi har arvet inde i stuen... og hun har siddet rigtig meget i den og hygget... 

i weekenden besluttede vi at rydde op og rykke lidt rundt og stille stolen ud på plads i skuret... men nu spørg hun efter den... så den kommer nok ind igen i eftermiddag når far kommer hjem... 

nå men jeg tænkte jo så at det kunne være lidt federe hvis hun så havde sin egen lænestol, eller gynge stol eller noget i den retning... 

så jer der har børne læne stole... eller ønsker sig børne lænestole... hvilke har i... må jeg se? evt med et link  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

SandraXOXO

Vores børn har en chesterfield i pink. Og fatboys i blå. :-D

Anmeld

13. maj 2014

Clisolka

efter elna havde været ude og køre med vores genbo, stod hendes "ekstra" autostol... en ældre model vi har arvet inde i stuen... og hun har siddet rigtig meget i den og hygget... 

i weekenden besluttede vi at rydde op og rykke lidt rundt og stille stolen ud på plads i skuret... men nu spørg hun efter den... så den kommer nok ind igen i eftermiddag når far kommer hjem... 

nå men jeg tænkte jo så at det kunne være lidt federe hvis hun så havde sin egen lænestol, eller gynge stol eller noget i den retning... 

så jer der har børne læne stole... eller ønsker sig børne lænestole... hvilke har i... må jeg se? evt med et link  

Bella begyndte også at interessere sig for sin "egen" stol på et tidspunkt, så hun fik denne i julegave for 1½ år siden af sin mormor: 

http://jysk.com/da/210/381/3637637/a/catalog-sales

Anmeld

13. maj 2014

Mom2

Kay skriver:

Vi har også den fra Jysk, super god og stabil Bedre end IKEA's børnestol

Anmeld

13. maj 2014

_-Kathrine-_

Vi har den med armlæn :-)

http://www.blingding.dk/alle-vores-maerker/sit-joy .html

Og de er nemme at tørre af

Anmeld

13. maj 2014

Kay

_-Kathrine-_ skriver:

Vi har den med armlæn :-)

http://www.blingding.dk/alle-vores-maerker/sit-joy .html

Og de er nemme at tørre af

den ser også ud til at være god at tumle lidt i  

Anmeld

13. maj 2014

_-Kathrine-_

Dét er den bestemt også :-)

Anmeld

13. maj 2014

Masig

Fabian har en fin lille blå lænestol som han ELSKER. Den plejer at stå henne ved sofaen som på det ene billede, men han synes det er lidt mere spændende at skubbe den hen til døren og sidde og kigge ud på naboen hehe....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.