Hvem skal passe vores barn når jeg er i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
EnSødMor skriver:

ja min første fødsel tog 3 timer fra vandet gik til hun var ude, vi nåede knapt nok på sygehuset.. og der er en times køretid ca.. 

hehe, jeg er bare en rigtig hønemor og vil faktisk ikke have at hun bliver passet ude om natten, det bryder jeg mig slet ikke om..

Så synes jeg du skal gardere dig med en der kan komme på alle tider af døgnet og passe jeres datter i jeres eget hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

ano14316

EnSødMor skriver:

Jeg har termin til august, men allerede nu sidder jeg og er nervøs..

Vores datter på snart 20 måneder er ALDRIG blevet passet ude hos andre mere end max 3 timer, (udover dagplejen) - Hun har aldrig sovet ude og er en rigtig morpige... Meeeen, vi venter altså nr 2 til august, hvis nu jeg får veer om natten, eller imens jeg er med hende, hvordan får jeg så en til at passe hende?

Hvem passede jeres barn/børn da du fødte? - Var det om natten, eller dagen?? 

Er det nemmest min mor kommer herud og sover ugen op til termin? - For vil da ikke vække hende om natten for at hun skal ud af døren...??

Jeg synes i skal finde en som skal passe hende og så begynder i nu..

Så hun bliver passet et par gange og en gang med overnatning...

Hvor godt et forhold har du til dp? Du kan jo også spørger hvad hun skal have for at passe hende...

Med hensyn til din mor så er det da noget at et sats at regne med at du føder i ugen op til termin.. man har trods alt 5 uger at løbe på der er "inden for tiden" altså 37+0-42+0

Anmeld

12. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her havde vi heldigvis flere muligeheder, til alle tider af døgnet. Men vi vidste så feks at jeg ville blive sat i gang senest på terminsdatoen osv.

Vi bor 2 min fra thea's gamle dp mor, som vi stadig ser, og hende ku vi ringe til ALTID. Hun bor 2 min væk.

Havde aftalt med min søster og mor, at thea skulle sove hos en af dem, i de dage vi sku være indlagt efter fødslen, hvilket endte med at være 4 hele dage og nætter.

Thea nød ferien hos moster og mormor, som hun også altid jævnligt har overnattet hos før.

Jeg tænker også, at det er en god ide, at øve overnatning nu. Vh stine

Anmeld

12. maj 2014

Muffin_girl

Jeg tænker at i er nødt til at lade hende overnatte inden, ellers bliver hun da vildt forskrækket. Jeg husker selv hvor hyggeligt det var at sove ude Jeg havde en periode som barn hvor jeg ikke kunne sove ude, og det skyldes der gik for lang tid imellem, så tror bestemt ikke det skader

Anmeld

12. maj 2014

Isabella_mor

du har noget tid til at forsøge med pasning ude til din datter... 

så hvorfor ikke finde en løsning med at hun kan blive passet ude hvis i får det øvet med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.